جهانبخش: می توانستیم کره را شکست دهیم

به گزارش مجله راهدیو، برترین بازیکن ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: می دانستیم بازی سختی با کره داریم.

جهانبخش: می توانستیم کره را شکست دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا جهانبخش که به عنوان برترین بازیکن ملاقات ایران و کره جنوبی انتخاب شد با حضور در نشست خبری گفت: قبل از بازی می دانستیم بازی سخت خواهد بود و در این چند روز سعی کردیم آماده این بازی سخت شویم. سعی کردیم با تمام قوا برابر کره حاضر شویم چرا که می دانستیم آنها حریف سنتی ایران است. در گذشته بازی های خوبی برابر کره انجام داده بودیم.

وی اضافه کرد: نیمه اول سختی داشتیم و کره ای ها از فاصله ای که میان خطوط ما وجود داشت، استفاده می کردند. در نیمه دوم سعی کردیم این فاصله را کم کنیم و خیلی خوب بازی کردیم. در مجموع، نسبت به موقعیت ها و شرایطی که داشتیم، شانس های بهتری برای گلزنی بدست آوردیم و می توانستیم بازی را ببریم، اما این یک امتیاز می تواند در جهت حرکت مان یاری کند.

جهانبخش مطرح نمود: بازیکنان توانستند در نیمه دوم انرژی بیشتری در زمین بگذارند. در نیمه دوم به زمین رفتیم که بازی را ببریم، اما یک امتیاز در جهتمان یاری خواهد نمود. جهت طولانی داریم و کوشش می کنیم در ملاقاتهای بعدی، بازی بهتری ارائه دهیم و امتیاز های بیشتری بگیریم تا شرایط صعود به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی در خصوص اینکه با بازوبند تیم ملی در چهار بازی گذشته سه بار پیروز به گلزنی شده است، گفت: خدا را شکر می کنم در این جهت می توانم به تیم ملی یاری کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی و بستن بازوبند افتخار بزرگی بود و از بچگی آرزویش را داشتم. حضور احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد به عنوان کاپیتان اول و دوم قوت قلبی برای تیم ملی است. برای من بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و مسئولیت بیشتری روی دوش من می گذارد تا به عنوان کسی که در زمین بازیکنان را راهنمایی می نماید تأثیرگذار باشم.

جهانبخش گفت: افتخار می کنم عضوی از این گروه هستم، گروهی که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند و نسل فوتبال ایران را تشکیل داده اند. نسلی که یاری می نماید تا با قدرت به جام جهانی صعود کنیم. ارتباط خوبی بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و بین بازیکنان هم انرژی مثبتی دیده می گردد. این مسئله برای من که بازیکنان را داخل زمین راهنمایی می کنم و خودم هم می خواهم عملکرد خوبی داشته باشم، تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم بازی های بعدی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 140

به "جهانبخش: می توانستیم کره را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: می توانستیم کره را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید