ناظم الشریعه: اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است، باید ضعف های دفاعی را رفع کنیم

به گزارش مجله راهدیو، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ما در اواخر این ملاقات، بازی را رها کردیم وگرنه اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است.

ناظم الشریعه: اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است، باید ضعف های دفاعی را رفع کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز (آدینه) از ساعت 18 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی و در استادیوم ویلینیوس آره نا به مصاف ازبکستان رفت و در سرانجام پیروز شد به سختی و با نتیجه 9 بر هشت حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کند.

سیدمحمد ناظم الشریعه آدینه شب پس از پیروزی تیم فوتسال کشورمان در مورد این بازی گفت: بازی خوبی بود. باید از بچه ها تشکر کنم که در نیمه دوم حرف های کادرفنی را گوش دادند و تاونستند بازی را به نفع خود تمام نمایند.

وی ادامه داد: ما در اواخر این ملاقات، بازی را رها کردیم وگرنه اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است. همه بازیکنانمان خوب بازی کردند و چیزی که مهم بود این بود که ما در نیمه دوم دوندگی بیشتری نسبت به آن ها داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رویارویی با قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: این تیم برزیل ب است و به طور قطع بازی سختی مقابل آن ها داریم. با آن ها قبلا بازی کردیم و روش آن ها را به خوبی می دانیم. امیدوارم در مرحله یک چهارم هم بتوانیم با یک بازی خوب حریف خود را از پیش رو برداریم.

ناظم الشریعه درباره خط دفاعی ایران گفت: مشکل خاصی نداریم و باید نقاط ضعف را رفع کنیم.

در ادامه کار جام جهانی، تیم ملی فوتسال کشورمان باید روز دوشنبه پنج مهرماه از ساعت 20:30 در استادیوم کاوناس آره نا و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 110

به "ناظم الشریعه: اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است، باید ضعف های دفاعی را رفع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: اختلاف ما با ازبکستان بیشتر از این حرف ها است، باید ضعف های دفاعی را رفع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید