درخواست اورژانسی فرهاد مجیدی، استقلال با کمبود مدافع روبرو شد

به گزارش مجله راهدیو، محمدحسین مرادمند یکی از سه بازیکنی بود که در کاروان اعزامی تیم استقلال به دبی نتوانست تیم را همراهی کند.

درخواست اورژانسی فرهاد مجیدی، استقلال با کمبود مدافع روبرو شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روزهایی که عارف غلامی در قطر زانویش را جراحی کرده و فرهاد مجیدی برای ترکیب یه نفره خط دفاعی اش دنبال بهترین گزینه هایش برای تقابل با خط آتش الهلال بود محمد دانشگر، محمدرشید مظاهری و محمد حسین مرادمند از سفر با استقلال به دلایل مختلف بازماندند تا دست مجیدی برای این بازی به شدت بسته شود.

فرهاد مجیدی با بررسی دلایل غیبت این سه بازیکن و اطلاع از مسئله ای مالی که برای مرادمند بوجود آمده که نتوانسته به دبی برود از مسئولان باشگاه خواسته تحت هر شرایطی مشکل این بازیکن را رتق و فتق کنند تا این بازیکن بتواند راهی دبی شود و کنار تیم باشد چون او دیگر مدافعی برای بازی در این پست ندارد. مجیدی در نظر دارد از سیاوش یزدانی، عارف آقاسی و محمدحسین مرادمند در ترکیب 3 نفره خط دفاعی اش استفاده کند.

ناگفته نماند؛ فرهاد مجیدی یک بار دیگر در آستانه دربی جام حذفی با چنین مسئله ای درباره طلبکاران محمدحسین مرادمند روبرو شده بود که با حضور در لابی هتل محل اقامت آبی پوشان از طلبکارش که با حکم جلب به اردوی استقلال رفته بود مهلت گرفت تا مرادمند طلبش را تسویه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 80

به "درخواست اورژانسی فرهاد مجیدی، استقلال با کمبود مدافع روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اورژانسی فرهاد مجیدی، استقلال با کمبود مدافع روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید