دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است، فکری برای زمین شیراز باید کرد

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد بازی تیم نساجی مازندران با فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: باید سه امتیاز بازی را می گرفتیم و مساوی به درد هیچکدام از ما نخورد این نیم فصل تمام شد و امیدوارم مسئولان استانی برای تیم فجر آستین بالا بزنند.

دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است، فکری برای زمین شیراز باید کرد

وی شرح داد: فجر با این زمین ضربه می خورد و ما هم به آن ها پیشنهاد دادیم که در یک زمین دیگر بازی کنیم زیرا ما هم با فجر هم دردیم و می دانم که چقدر دارند سختی می کشند و لیاقت استان فارس این ورزشگاه نیست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد: شیراز بازیکنان نابی را به فوتبال کشور معرفی کرده و حق دارد حتی 2 تیم در لیگ برتر داشته باشد اما همین شرایط فوتبال ما است و به ناکجا اباد می رود.

الهامی ادامه داد: ما در نیمه اول پنج موقعیت خوب داشتیم و تیم فجر به جز گلش موقعیت دیگری نداشت.

وی شرح داد: آنقدر باید مالک بازی باشید تا گل زنی کنید دوران بکش بکش دیگر تمام شده و فوتبال امروز پاس کاری است فوتبال باید منطق داشته باشد و شاید همین فشارهاست که باعث شده فجر زیر فشار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: همه شرایط دست به دست هم می دهد تا آن چیزی را که مدنظرتان است انجام ندهید دیدید که بازیکنان فجر امروز تحت فشار بودند و فوتبال آنقدر نزدیک شده است که نمی شود پیروزی را پیش بینی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 346

به "دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است، فکری برای زمین شیراز باید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است، فکری برای زمین شیراز باید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید