دومین گردهمایی کشوری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - دومین گردهمایی کشوری خودروهای کاروانی (اتوکمپینگ ها) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 مهر ماه امسال در جزیره تنب بزرگ مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می گردد.

دومین گردهمایی کشوری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، الهه خانی مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: این گردهمایی به منظور ترویج فرهنگ گردشگری شهری و خانوادگی و با هدف جلب نظر مخاطبان و قانون گذاران حوزه گردشگری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: در این گردهمایی 200 خودروی تجهیز شده کمپینگ و کاروانینگ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران مطرح نمود: نمایش این خودروهای مسافرتی به عنوان عنصر موثر در رونق گردشگری مقرون به صرفه در دوران کرونا و پسا کرونا به ویژه حوزه های طبیعت گردی و بوم گردی نقش مهمی در تشویق مردم به شروع سفرهای زمینی با خودروهای کاروانی (کمپر) دارد.

بر همین اساس، این گردهمایی به وسیله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پلیس راهور ناجا برگزار می گردد. بازدید از نمایشگاه خودروهای کمپر از ساعت 11 الی 17 برای عموم آزاد است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 147

به "دومین گردهمایی کشوری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین گردهمایی کشوری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید