رئیس دانشگاه باهنر کرمان: تخصیص بودجه جهت همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی صورت گیرد

به گزارش مجله راهدیو، رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در سفر یک روزه به تهران با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور چالش های بودجه دانشگاه را عنوان کرد.

رئیس دانشگاه باهنر کرمان: تخصیص بودجه جهت همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی صورت گیرد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دکتر علی احمدی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر حسن میرزابزرگ رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه بودجه کشور ملاقات داشتند و چالش های بودجه دانشگاه مورد بحث نهاده شد.

لازم به ذکر است، با توجه به اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی در دانشگاه و پیگیری تامین اعتبار آن تا خاتمه سال و نیز تامین هزینه ها در صورت حضوری شدن کلاس ها آنالیز بودجه دانشگاه صورت گرفت و طی این جلسه کسری بالای بودجه آنالیز و با ارزیابی دقیق مقرر شد در تخصیص بودجه و همین طور تامین اعتبار پاداش خاتمه خدمت بازنشستگی از محل خارج از بودجه مساعدت صورت پذیرد. بعلاوه در این جلسه اعتبارات تملکی و عمرانی دانشگاه نیز مورد آنالیز نهاده شد.

شایان ذکر است در دانشگاه طی سال های اخیر کمیته بودجه تشکیل و آنالیز دقیق بودجه و پیگیری از نهادهای بالادستی به طور مرتب اجرا شده است و خوشبختانه دانشگاه شهید باهنر کرمان فرایند افزایشی خوبی را داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 200

به "رئیس دانشگاه باهنر کرمان: تخصیص بودجه جهت همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه باهنر کرمان: تخصیص بودجه جهت همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید