رتبه اول توریست پذیرترین کشور جهان

به گزارش مجله راهدیو، در سال 2019 که گذشت آمارهای ورودی گردشگران به کشورهای مختلف آنالیز شد و رتبه نخست این رده بندی به یک کشور اروپایی تعلق گرفت. البته معمولاً رتبه ها بین رده های اول تا پنجم معمولاً تغییرات خاصی در سال های گذشته نداشته و فقط یک رتبه تنزل و یا یک رتبه وضعیتشان بهبود یافته است. در ادامه علاوه بر آشنایی با این کشور برای افراد جهانگردی که علاقه مند به سفر به شهرهای این کشور هستند و قصد رزرو بلیط هواپیما را دارند، به رتبه منطقه ای ایران نیز میرسیم. با خبرنگاران همراه باشید.

رتبه اول توریست پذیرترین کشور جهان

رتبه بندی کشورهای برتر در زمینه توریستی

1- فرانسه با ورود 86.9 میلیون دنیاگرد ورودی

2- اسپانیا با ورود 81.8 میلیون دنیاگرد ورودی

3- آمریکا با ورود 75.9 میلیون دنیاگرد ورودی

4- چین با ورود 60.7 میلیون دنیاگرد ورودی

5- ایتالیا با ورود 58.3 میلیون دنیاگرد ورودی

سفر به پاریس

پاریس شهر بسیار زیبایی است و از دیرباز به شهر عشاق معروف شده است، چون علاوه بر اینکه با زبان فرانسوی، برترین شعرهای عاشقانه و ادبیات نوشته شده است، دیوار عاشقی نیز در این شهر بسیار معروف است. افرادی که بلیط هواپیما پاریس رزرو میکنند، باید قبل از آن ویزای شینگن را دریافت نموده باشند. با ورود به شهر پاریس، مکان های توریستی زیادی را خواهید دید که با آن ها از قبل عجین شده اید. در واقع برج ایفل و خیابان شانزه الیزه در دنیا معروفیت دنیای دارد، بیخود نیست که کشور فرانسه به مرکزی پاریس توانسته در رتبه نخست توریست پذیرترین کشور دنیا حضور یابد.

اگر علاقه مند به سفر به پاریس هستید بهتر است از همین حالا برای ویزای شینگن اقدام کنید و برترین راه برای این کار تماس با شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز است. پس از دریافت ویزا میتوانید تور پاریس رزرو کنید و یا خودتان برای بلیط هواپیما و رزرو هتل در پاریس اقدام کنید.

یکی دیگر از جاذبه های توریستی پاریس که خیلی زیاد معروف است دیزنی لند پاریس است که در بین سایر دیزنی لندهای شهرهای دیگر در دنیا از جذابیت های بیشتری برخوردار است.

اگر اهل کافه و رستوران گردی باشید شاید بتوان کشور فرانسه را برترین نقطه دنیا برای گشت و گذار در کافه ها دانست. سینماها و تئاتر ها نیز از دیگر تفریحاتی هستند که توریستان از آنها استقبال میکنند.

برای افرادی که اهل فرهنگ و هنر هستند نیز جاذبه های زیادی در این کشور و مرکز آن وجود دارد از جمله موزه لوور، موزه اورسی، کلیسای نوترودام، کاخ ورسای، کاخ تویلری، کاخ لوکزامبورگ.

در هر صورت نوروز هر سال و بعلاوه تابستان میتواند برترین زمان برای بازدید از این کشور باشد، در هر زمان که تصمیم به رزرو بلیط هواپیما گرفتید میتوانید هم با ایرلاین های ایرانی و هم با ایرلاین های خارجی به این مقصد سفر داشته باشید.

رتبه توریستی ایران در منطقه خاورمیانه

ایران در بین تعداد کشورهای محدود در منطقه خاورمیانه رتبه چهارم را دارد و بهتر است درباره رتبه دنیای آن صحبت نکنیم! در هر صورت حال و روز توریستی ورودی به ایران زیاد جالب نیست و بهتر است به این موضوع اهمیت بیشتری داده گردد.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 407

به "رتبه اول توریست پذیرترین کشور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول توریست پذیرترین کشور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید