رسوایی MVM در ایتالیا ، محصول ایتالیایی، صد درصد چینی بود

به گزارش مجله راهدیو، خودروهای چری که در ایران آن ها را با اسامی مختلف MVM و فونیکس می شناسیم، اخیراً به بعضی از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا عرضه شده اند، اما ورود آن ها با دردسرهای عجیبی همراه شده است.

رسوایی MVM در ایتالیا ، محصول ایتالیایی، صد درصد چینی بود

امیرمسعود عابدین- سازمان رقابت ایتالیا (AGCM)، DR Automobiles(واردکننده محصولات چری) را به علت اقدامات تجاری ناعادلانه 6 میلیون یورو جریمه نموده است. نهاد دولتی ایتالیا ادعا می نماید که این شرکت به طور گمراه کننده اقدام به واردات این خودروها نموده و برخلاف ادعای اولیه مبنی بر فراوری خودروها در خاک ایتالیا، آن ها درواقع در چین ساخته شده اند.

به گفته AGCM، پیغام ها و تبلیغات گمراه کننده از دسامبر 2021 شروع شد و ایتالیا را به عنوان مبدأ و محل فراوری واقعی خودروهای آن ها نشان می داد. با این حال این خودروها در واقع در چین ساخته شده اند.

دولت مدعی است که این عمل فریبنده، مصرف کنندگان را گمراه می نماید و ممکن است به فروش شرکت یاری نموده باشد. سندهای مختلفی نشان دهنده تخلفات این شرکت در این زمینه هستند. این سند بعلاوه شامل اسکرین شات هایی است که نشان می دهد مدل های DR 3.0 و DR 5.0 تفاوت خاصی با نسخه های تغییریافته چری تیگو 2(ام وی ام X22 پرو) و چری تیگو 4(ام وی ام X55 پرو) ندارند.

بدتر از آن، ظاهراً تحقیقاتی نشان می دهد که این شرکت خودروهای تمام شده از لحاظ فراوریی را از چین وارد می نماید. همان طور که اشاره شد، مستندات و تصاویر لو رفته به وضوح نشان می دهد که این خودروها قبل از تخلیه از کانتینر، از هر نظر تمام شده و کامل به نظر می رسند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 607

به "رسوایی MVM در ایتالیا ، محصول ایتالیایی، صد درصد چینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی MVM در ایتالیا ، محصول ایتالیایی، صد درصد چینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید