طراحی ویلا در سطح شیبدار: زیباترین باغ گل های جهان

به گزارش مجله راهدیو، قدم زدن در باغ گل ها بی تردید یکی از برترین احساسات ممکن را به قلب و روح تقدیم می نماید. همراهی با گیاهان و گل هایی که هر یک در خلقت بی نظیرند باعث می گردد تا لذت فوق العاده ای در آدمی ایجاد گردد. اما زیباترین باغ های گل جهان در کدام نقاط کره زمین قرار گرفته اند و برای تماشا آنها باید رهسپار کدام شهر و کشور شد. اگر شما هم به تماشا زیباترین باغ گل های جهان علاقه مند هستید با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا با تعدادی از آنها آشنا شوید. قیمت بلیط هواپیما

طراحی ویلا در سطح شیبدار: زیباترین باغ گل های جهان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

زیباترین باغ گل های جهان

1.باغ گیاه شناسی بیابانی، آریزونا

حدود 140 گونه گیاهی در باغ گیاه شناسی بیابانی آریزونا وجود دارد و 1350 نوع مختلف از گیاه کاکتوس هم در آن دیده می گردد. در این باغ از نیمکت ها و فواره هایی برای بازدیدنمایندگان هم استفاده شده است و راهنمایانی وظیفه توضیح انواع گونه های گیاهی را برای مخاطبان دارند.

2.باغ کلود مونه، شمال فرانسه

باغ کلود مونه به دو بخش تقسیم می گردد: باغ آبی و باغ گل ها. این باغ زیبا در شمال فرانسه واقع شده است و طراح آن کسی نیست جز کلود مونه، نقاش مشهور فرانسوی. این نقاش به همراهی خانواده اش در باغ مذکور زندگی می کردند. کلود در نهایت تصمیم می گیرد باغ خود را به شکلی زیبا و با الهام از نقاشی های ژاپنی تغییر بدهد و به شکلی زیبا و منظم درآورد. او در انجام این تصمیم خود بسیار پیروز بوده است. زیباترین باغ های پکن

3.باغ های کی یو، لندن

در باغ های سلطنتی کی یو در لندن، حدود 50 هزار گونه مختلف گیاهی وجود دارد. این باغ های سلطنتی بسیار زیبا هستند و اگر اهل گل و گیاه شناسی باشید حتما از تماشا آن لذت خواهید برد. علاوه بر باغ، گلخانه هایی هم در این مکان وجود دارند که در آنها گونه ها و انواع خاصی از گیاهان مانند گیاهان نواحی گرمسیری نگه داری می شوند.

4.باغ گیاه شناسی نانگ نوچ، پاتایا

بیش از 670 گونه بومی از گیاهان در باغ گیاه شناسی نانگ نوچ در کشور تایلند وجود دارد. ساختار باغ گیاه شناسی پاتایا متقارن است و آرایش سبزه ها و مدل کاشت گل ها در آن هم بسیار زیبا و تماشای است. از همین رو ساعاتی که گردشگران در باغ می گذرانند بسیار مفرح و مجذوب نماینده خواهد بود. گونه های مختلف گیاهی موجود در باغ در گروه هایی تعیین در تقسیم بندی های مختلف کاشته شده و نگهداری می شوند. زیبا ترین باغ های ژاپن

5.باغ وِرسای، فرانسه

ورسای، یکی از زیباترین و بزرگ ترین باغ های جهانست. زمین 800 هکتاری این باغ و طراحی آن به خوبی نمایان گر سلیقه فرانسوی هاست. در سال 1979، یونسکو این باغ را به عنوان یکی از میراث های جهانی به ثبت رساند. در این باغ انواع درختان و گیاهان در کنار فواره ها و مجسمه هایی الهام گرفته از شخصیت های اساطیری دیده می شوند.

در آخر زیباترین باغ گل های جهان

باغ های گیاه شناسی و تفریحی در سراسر جهان سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جلب می نمایند. این باغ ها علاوه بر گیاهان زیبا و در برخی موارد نادر و کم یاب از فرهنگ، آداب و رسوم و شیوه زندگی مکانی که در آن واقع هستند هم حرف می زنند. برای مثال، شیوه آرایش گل ها و نگهداری از آنها می تواند گویای نکات بسیار مهمی درباره فرهنگ، رسوم و آب و هوای یک خطه باشد. در هر حال، باغ های زیبای جهان، حرف های مهمی برای گفتن دارند و اگر به کشوری با این باغ ها سفر می کنید، حتما آنها را در برنامه گشت و گذار خود بگذارید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 176

به "طراحی ویلا در سطح شیبدار: زیباترین باغ گل های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در سطح شیبدار: زیباترین باغ گل های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید