ساخت نسخه نو بازی Tomb Raider تایید شد

به گزارش مجله راهدیو، شرکت کریستال داینامیکس ساخت نسخه نو سری بازی های مهاجم مقبره را تایید کرد که در موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد.

ساخت نسخه نو بازی Tomb Raider تایید شد

طی رویداد State of Unreal، شرکت بازی سازی کریستال داینامیکس گفت که در حال کار بر روی یک نسخه نو از سری بازی های Tomb Raider/مهاجم مقبره است. بعلاوه تایید شد که این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. دالاس دیکینسون، کارگردان این مجموعه بازی در شرکت کریستال داینامیکس، از اعلام ساخت این بازی برای تبلیغ مزایای ساخت بازی با موتور آنریل انجین 5 استفاده کرد.

بر اساس گزارش گیم اسپات، در این رویداد گفته شد که ساخت نسخه نو مهاجم مقبره به تازگی شروع شده و علت استفاده از موتور آنریل انجین هم بهبود روایت داستان و تجربه های گیم پلی است.

بازی ویدیویی مهاجم مقبره برای اولین بار در سال 1996 روی پلی استیشن اصلی عرضه و دنباله های متعددی برای آن ساخته شد. یک نسخه بازسازی نیز از این بازی عرضه شد و سه فیلم سینمایی هم از آن ساخته شده است. اکنون چهار سال از آخرین نسخه این بازی با عنوان سایه مهاجم مقبره که با نقد های ضعیفی روبرو شد می گذرد و هنوز معین نیست که داستان بازی نو دنباله قسمت قبلی خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 345

به "ساخت نسخه نو بازی Tomb Raider تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نسخه نو بازی Tomb Raider تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید