سامسونگ: خبری از پردازنده اگزینوس تازه در روز 28 آبان نخواهد بود

به گزارش مجله راهدیو، سامسونگ بار دیگر در حساب کاربری خود در اینستاگرام پستی را راجع به تراشه اگزینوس منتشر کرد؛ اما این بار دیگر خبر خوبی در کار نیست!

سامسونگ: خبری از پردازنده اگزینوس تازه در روز 28 آبان نخواهد بود

اگر به خاطر داشته باشید، دیروز بود که سامسونگ اگزینوس در حساب کاربری خود در توییتر پستی را به اشتراک گذاشت که با توجه به مضمون و متن کپشن، به نظر می رسید شرکت می خواهد در تاریخ 19 نوامبر از پردازنده نو از سری اگزینوس رونمایی کند. همچنین با اشاره ای که در متن این کپشن به گیمینگ و تغییر و تحول آن در دنیای مدرن شد، بسیاری ها تصور کردند شرکت کره ای می خواهد در این تاریخ از تراشه قدرتمند و بسیار مورد انتظار خود یعنی اگزینوس 2200 با پردازنده گرافیکی ساخت شرکت AMD رونمایی کند.

این طور که به نظر می رسد خبری از پردازنده نو نیست چرا که بار دیگر حساب کاربری رسمی سامسونگ اگزینوس پستی را منتشر و گفت که قرار نیست پردازنده نوی رونمایی شود؛ در واقع حداقل در 19 نوامبر (28 آبان) شاهد رونمایی از پردازنده نوی نخواهیم بود و منظور از آن پست اینستاگرامی فقط تغییراتی در راستای حساب اجتماعی خود سامسونگ بود.

این در حالی است که سامسونگ اگزینوس در پست اینستاگرامی خود به این موضوع اشاره کرد که مفهوم نوی از گیمینگ را در تاریخ یادشده تعریف خواهند کرد و به همین علت تصوری جز رونمایی از اگزینوس 2200 به ذهنمان نیامد. این طور که به نظر می رسد، حساب کاربری سامسونگ اگزینوس قرار است به سامسونگ DSGlobal تبدیل شود و این دقیقا همان اتفاقی است که قرار است رخ دهد.

بنابراین در تاریخ 28 آبان نباید منتظر سخت افزار نوی باشیم و به همین علت اصلا مشخص نیست اگزینوس 2200 باید در چه تاریخی رونمایی شود. البته پیش تر به 10 نوامبر هم به عنوان تاریخ احتمالی رونمایی از تراشه اگزینوس شرکت کره ای اشاره شده بود اما مطمئن هستیم این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که اکنون یک روز از آن گذشته و شاهد اتفاق خاصی نبودیم. سامسونگ معمولا هم زمان با گوشی های پرچم دار نوش از پردازنده های قدرتمند خود رونمایی می کند اما نمی دانیم آیا این سیاست برای اگزینوس نو حفظ خواهد شد یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 383

به "سامسونگ: خبری از پردازنده اگزینوس تازه در روز 28 آبان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ: خبری از پردازنده اگزینوس تازه در روز 28 آبان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید