سامسونگ هفته آینده رویداد آنپکد برگزار می کند؛ گلکسی S21 FE در راه است؟

به گزارش مجله راهدیو، این طور که به نظر می رسد هفته آینده یک رویداد گلکسی آنپکد دیگر از سوی سامسونگ برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن در آن باشیم.

سامسونگ هفته آینده رویداد آنپکد برگزار می کند؛ گلکسی S21 FE در راه است؟

شاید در طول چند سال اخیر، رویداد هیچ محصولی از سامسونگ تا این مقدار دستخوش تغییرات نشده بود. در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن صحبت می کنیم که نه تنها از زمان دقیق رونمایی از آن با خبر بودیم بلکه حتی نمی دانستیم آیا قرار است از آن رونمایی شود یا خیر.

همان طور که می دانید، کمبود تراشه در حال تبدیل شدن به یک معضل جدی است و اصلا نمی توان پیش بینی کرد چه زمانی باید شاهد بازگشت به شرایط خوب قبل باشیم. از آنجایی هم که در گلکسی S21 فن ادیشن که به نوعی پرچم دار اقتصادی سامسونگ به شمار میرود قرار است از تراشه های اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 به عنوان قلب تپنده خود بهره ببرد، بنابراین گفته می شد رونمایی از آن به زمانی موکول می شود که دیگر مشکل در دسترسی به پردازنده را شاهد نباشیم.

سامسونگ در حال حاضر گوشی های تاشو را در سبد محصولات خود دارد که باید آن ها را به تراشه های قدرتمند مجهز کند و اگر بخواهد گلکسی S21 فن ادیشن را در اولویت قرار دهد قطعا با کمبود تراشه برای گوشی های تاشو روبرو خواهد شد و نمی تواند به نیاز کاربران پاسخ دهد.

امروز خبر جالبی منتشر شد و آن هم این است که سامسونگ می خواهد هفته آینده یعنی در تاریخ 20 اکتبر (29 مهر) رویداد گلکسی آنپکد دیگری را برگزار کند که اصلا هیچ اطلاعی نداریم که در آن رویداد قرار است چه اتفاقی بیفتد. البته تصویری که از این رویداد به بیرون درز پیدا کرده است نشان می دهد سامسونگ می خواهد در این رویداد روی اپلیکیشن تمرکز کند حال باید دید آیا این تمام ماجرا خواهد بود یا اینکه یک محصول سخت افزاری هم در آن حضور خواهد داشت. معمولا رویدادهای آنپکد با رونمایی از یک یا چند گوشی یا محصول سخت افزاری همراه هستند و به همین علت خیلی احتمال دارد که از گلکسی S21 فن ادیشن یا حتی نسخه 5G گلکسی A72 در این رویداد پیش رو، رونمایی شود.

گلکسی S21 فن ادیشن همان طور که گفته شد قرار بود در رویداد آنپکد ماه آگوست رونمایی شود اما رونمایی از آن به خاطر مشکل کمبود تراشه به ماه بعد موکول شود. البته در مقطعی قرار بود سامسونگ اصلا فرایند تولید آن را کنسل کند اما این طور که به نظر می رسد، فعلا همه چیز تحت کنترل قرار گرفته است.

طبق خبرها و شایعه ها، گلکسی S21 فن ادیشن به عنوان پرچم دار اقتصادی سامسونگ قرار است نمایشگری 6.4 اینچی داشته باشد که وضوح آن +FHD و رفرش ریت آن هم 120 هرتز است. روی پنل پشتی باید شاهد استفاده از 3 دوربین باشیم که از لحاظ کیفیت و عملکرد کاملا مشابه نسل کنونی و حتی نسل قبل خواهند بود. باتری که برای تغذیه این مجموعه در نظر گرفته شده است 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که به نظر کافی می رسد.

در نهایت هم باید به اسنپدراگون 888 اشاره کنیم که عهده دار فعالیت های پردازشی و گرافیکی این محصول است. حال مدلی با تراشه اگزینوس را هم شاهد خواهیم بود یا خیر موضوعی است که برای تعیین شدن آن باید منتظر بمانیم. هرچند خبرها و شایعه های کنونی این موضوع را کاملا تکذیب نکرده اند.

گلکسی S21 فن ادیشن درست مانند مدل نسل گذشته یعنی S20 فن ادیشن، یک محصول اقتصادی خواهد بود و قیمتی هم که برایش در نظر گرفته می شود طبیعتا باید پایین باشد. با در نظر گرفتن آنچه می دانیم، این گوشی باید با قیمت پایه 650 دلار راهی بازار شود تا بدین ترتیب نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به بهترین گوشی اقتصادی سال 2021 تبدیل شود. درست مانند مدل نسل گذشته که با همین سیاست به یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ تبدیل شد.

هنوز تعیین نیست چه زمانی باید شاهد عرضه رسمی گلکسی S21 فن ادیشن باشیم اما اگر واقعا در رویداد هفته آینده این گوشی رونمایی شود، به احتمال بسیار فراوان اواخر امسال باید بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم. در بدترین حالت هم احتمالا باید اوایل سال آینده شاهد این اتفاق باشیم چرا که در یکی از خبرها شاهد این بودیم که گفته می شود گلکسی S21 فن ادیشن شاید اصلا سال آینده و به همراه سری گلکسی S22 رونمایی شود که احتمالا وقوع این اتفاق پایین است.

هنوز هیچ خبرگزاری رسما تأیید یا تکذیب نکرده است که 20 اکتبر (29 مهر) قطعا شاهد رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن خواهیم بود. برخی ها معتقدند در این رویداد اگر قرار باشد اشاره ای به سخت افزار شود، آن محصول گلکسی زد فلیپ 3 خواهد بود که گویا در رنگ های نو رونمایی می شود. برخی دیگر هم معتقدند سامسونگ می خواهد از یک سری لوازم خانه هوشمند در این رویداد رونمایی کند.

از همه این ها گذشته، به نظر می رسد رویداد گلکسی آنپکد پیش رو رویداد بسیار کوتاه و جمع و جوری خواهد بود. همچنین در این ماه رویدادهای زیادی را شاهد هستیم که از جمله آن ها می توان به رونمایی از وان پلاس 9RT، رویداد 18 اکتبر اپل (26 مهر) برای رونمایی از کامپیوترهای مک، رویداد 19 اکتبر گوگل (27 مهر) برای رونمایی از سری پیکسل 6 و رویداد 26 اکتبر (4 آبان) سونی برای رونمایی از یک سری محصولات سخت افزاری و کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (در همین تاریخ) اشاره کرد. بنابراین روزهای بسیار شلوغ و صد البته جذابی را در پیش خواهیم داشت.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 384

به "سامسونگ هفته آینده رویداد آنپکد برگزار می کند؛ گلکسی S21 FE در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ هفته آینده رویداد آنپکد برگزار می کند؛ گلکسی S21 FE در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید