سقوط چهار پله ای ایران در رده بندی فیفا

به گزارش مجله راهدیو، با خاتمه جام دنیای فوتبال در قطر آخرین رده بندی تیم های ملی دنیا از سوی فیفا اعلام شد که بر این اساس تیم ملی ایران که پیش از این در رده بیستم قرار داشت در جایگاه بیست وچهارم جای گرفت.

سقوط چهار پله ای ایران در رده بندی فیفا

آخرین رده بندی اعلام شده به مهرماه امسال باز می گشت که طی آن تیم ملی فوتبال ایران در جمع بیست تیم برتر دنیا بود اما بعد از نتایج کسب شده در جام دنیای که با یک برد و 2 شکست برای شاگردان کی روش همراه بود شاهد سقوط 4 پله ای در رنکینگ فیفا هستیم.

در این رده بندی تیم ملی فوتبال ژاپن با درخششی که از خود در این دوره از رقابت ها نشان داد جایگاه ایران را در رنکینگ فیفا تصاحب کرد و در پله بیستم ایستاد. چشم بادامی های در حال حاضر تیم اول قاره کهن نیز به شمار می روند و تیم های ایران، کره جنوبی، استرالیا و عربستان در رده های بعدی قرار دارند. تیم ملی فوتبال قطر میزبان رقابت های جام دنیای قطر نیز در رده ششم آسیا جای گرفت.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود قهرمانی در جام دنیای در رده دوم واقع شده است و برزیل با توجه به حذف از گردونه این مسابقات، در رده اول رنکینگ است. بعد از این دو تیم، فرانسه، بلژیک، انگلیس، هلند و کرواسی رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 477

به "سقوط چهار پله ای ایران در رده بندی فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط چهار پله ای ایران در رده بندی فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید