عجیب، اما واقعی؛ دو باشگاه سرشناس از فوتبال ایران کنار می روند!

به گزارش مجله راهدیو، در آینده ای نزدیک ممکن است دو باشگاه سرشناس و قدیمی از فوتبال حرفه ای کناره گیری نمایند و به جای آن ها برای تیم های استقلال و پرسپولیس هزینه گردد.

عجیب، اما واقعی؛ دو باشگاه سرشناس از فوتبال ایران کنار می روند!

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند. در حال حاضر پیکان در لیگ برتر تیم دارد و سایپا در لیگ یک. اجرای این پیشنهاد منوط به این است که هیئت مدیره ایران خودرو و سایپا این موضوع را بپذیرند. آن ها در صورت کناره گیری از لیگ برتر و لیگ یک امتیازات خود را واگذار خواهند کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهادی که در این زمینه ارایه داده می گوید: پیشنهاد ما این بود که پرسپولیس و استقلال به سمت پیکان و سایپا بروند.

خصوصی سازی موانعی دارد که مجالی برای صحبت درباره آن نیست. قربان زاده گفت هنوز تصمیمی گرفته نشده، اما پیشنهاد قابل ملاحظه ای است. تصور کنید پیکان نامش پرسپولیس ایران خودرو گردد و سایپا نیز استقلال سایپا. این دو مجموعه عایدی پایداری دارند. استقلال مسائل زیادی دارد که هنوز در کانون توجهات است. این جا خرسند هستید که از منِ مسئول می شنوید که بدهی های باشگاه ها چقدر است، در صورتی که یک زمانی نمی دانستیم.

جالب اینجاست این دو باشگاه قدیمی فاقد طرفدار در فوتبال ایران هستند و کناره گیری آن ها از فوتبال آسیبی به جمعیت تماشاگر در فوتبال ایران وارد نمی کند. از همه مهم تر این که ایران خودرو و ساپیا به علت حمایت از تیم های پرسپولیس و استقلال دو قطب اصلی فوتبال ایران بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 540

به "عجیب، اما واقعی؛ دو باشگاه سرشناس از فوتبال ایران کنار می روند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب، اما واقعی؛ دو باشگاه سرشناس از فوتبال ایران کنار می روند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید