مبین گشت مجری مستقیم تور مالزی نوروز 98 (تور ارزان مالزی)

به گزارش مجله راهدیو، بدون شک همه ما ایرانیان خواستار یک سفر فوق العاده و خاطر انگیز در تعطیلات ایام نوروز و عادی تجربه کنیم، حال می توانیم با مبین گشت پارت به عنوان مجری مستقیم تورهای مالزی، تایلند، اندونزی، هندوستان، مالدیو و ... سفری دل انگیز و خاطر انگیز داشته باشیم.

مبین گشت مجری مستقیم تور مالزی نوروز 98 (تور ارزان مالزی)

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مبین گشت پارت چارتر نماینده سفرهای نوروزی تور مالزی - کوالالامپور

کشور مالزی یا به طوری رسمی فدراسیون مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا می باشد. مرکز این کشور کوالالامپور است.

این کشور با مساحت 329 هزار کیلومتر حدود 30 میلیون نفر را در خود جای داده است. واحد پول این کشور رینگت می باشد.

از جمله شهرهای تورسیتی این کشور می توان به شهرهای کوالالامپور، لنکاوی، پنانگ و صباح اشاره نمود.

معرفی ساحل دسارو مالزی (Desaru Malaysia)

از معروفترین جاذبه های جوهور می توان به سواحل دسارو (Desaru Beach) اشاره نمود. آب های تر و تازه و منظره ها بکر این جزیره یکی از دلایل بی شماری می باشد و در زمان اقامت در آنجا باید بی صبرانه انتظار بازدید آن را داشته باشید.

از آنجا که دسارو جز سواحل کشور مالزی (Malaysia) و جوهور (Johor) احاطه شده است، می توانید به بزم در تازه ترین غذاهای دریایی بپردازید.

دسارو در 100 کیلومتری جوهور بهرو واقع شده و سواحل پاک، زمین های عالی گلف و جاذبه های بی همتای آن این ناحیه را به یک مقصد بسیار پرطرفدار تبدیل نموده است.

همچون تمامی سواحل شرقی دسارو (Desaru Beach) مالزی بسیار فصلی است و بادهای موسمی و باران های موسمی بین ماه های نوامبر و فوریه به ساحل برخورد مینمایند اما در فصل بارانی هم حتی نور خورشید زیادی وجود دارد.

برترین فصل خوب برای سفر به منطقه دسارو (Desaru Beach) از ماه آوریل تا اکتبر هست و ماه ژوئن پر رفت وآمد ترین ماه است.

دسارو بیشتر به عنوان یک منطقه ساحلی و تفریحی معروفیت دارد، اما از آنجا که درختان کازارینا در امتداد سواحل سر به فلک کشیده اند، این منطقه سرزمین کازارینا نیز نامیده می گردد.

زیبایی طبیعی جنگل، همراه با منظره ها دریای چین جنوبی، بدون شک این منطقه را به یک مقصد هیجان انگیز تبدیل نموده است که گردشگران را از دور و نزدیک به سمت خود جذب می نماید.

منطقه دسارو دارای پارک آبی - فروشگاه های اوت لند و رستوران های متعددی می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده پکیج ها به وب سایت مبین گشت مراجعه کنید. www.mobingasht.ir

از جاذبه های دسارو می توان ساحل دسارو، موزه دهکده ماهیگیری در تانجونگ بالو، مرزعه میوه دسارو و شانس تماشای کرم های شب تاب در رود لبام را نام برد.

پارک آبی دسارو

یکی از بزرگ ترین استخرهای موج در دنیا است که بیش از چهار میلیون گالن آب را در حدود سه هکتار نگه داشته است.

مهمان ها می توانند در ناز و نعمت استراحت نمایند و از منظره ها استخر، یا سالن استراحت در امتداد خط ساحلی شنی 170 متری ساحل موج لذت ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 497

به "مبین گشت مجری مستقیم تور مالزی نوروز 98 (تور ارزان مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبین گشت مجری مستقیم تور مالزی نوروز 98 (تور ارزان مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید