تور روسیه ارزان: محمودزاده: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی بیمه کیفیت می شوند

به گزارش مجله راهدیو، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام نمود که واحد های مسکونی طرح نهضت ملی از سه تا 10 سال بیمه کیفیت می شوند.

تور روسیه ارزان: محمودزاده: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی بیمه کیفیت می شوند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی برنامه های حوزه مسکن گفت: تفاهم نامه ای با بیمه امضا شد که براساس آن واحد های مسکونی طرح نهضت ملی از سه تا 10 سال بیمه کیفیت می شوند.

در این نشست که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید بر اتمام پالایش نهایی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا سرانجام خرداد تاکید شد. بعلاوه مقرر شد جلسات شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور ماهانه برگزار گردد.

تا به امروز بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر متقاضی مسکن در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند که بیش از 3 میلیون و 270 هزار متقاضی واجد شرایط اولیه شناخته شده اند و از این میان پالایش نهایی 562 هزار متقاضی نهایی شده است. در طرح نهضت ملی مسکن قرار است حدود 3 میلیون و 200 هزار واحد شهری و 800 هزار واحد روستایی در مدت 4 سال ساخته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 362

به "تور روسیه ارزان: محمودزاده: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی بیمه کیفیت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: محمودزاده: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی بیمه کیفیت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید