مورایس: من از طرف یحیی گل محمدی عذرخواهی می کنم ، ممکن بود بمیرم اما همه چیز برایم عوض شد!

به گزارش مجله راهدیو، سرمربی پرتغالی سپاهان در نشست خبری بازی برابر پرسپولیس گفت به رکوردزنی در این تیم فکر نمی کند.

مورایس: من از طرف یحیی گل محمدی عذرخواهی می کنم ، ممکن بود بمیرم اما همه چیز برایم عوض شد!

به گزارش خبرنگاران ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم نیاز نیست در مورد حساسیت این بازی صحبت کنم. حسی که دارم نسبت به این اتاق، این است که کنجکاوی را در صورت تک تک افراد می بینم. انرژی زیادی از حضور شما (خبرنگاران) می گیرم. ببینیم چه اتفاقی فردا می افتد. انتظار من از بازی فردا انتظار یک بازی خوب است. دو تیم خوب مقابل هم قرار می گیرند و امیدوارم مسابقه ای مثال زدنی برای مردم ایران باشد.

وی افزود: بازی فردا یک مسابقه دیگر است. باید بازی کنیم و اهمیت ندارد مقابل چه تیمی بازی می کنیم. باید بجنگیم و قطعاً مسابقه مجذوب کنندهی خواهد بود. مجذوب کننده خواهد بود که چطور بازی شروع می شود و چطور به پایان می رسد.

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به یادآوری این موضوع که پیروزی مقابل پرسپولیس برای هواداران سپاهان اهمیت زیادی دارد، گفت: می دانیم که هر بازی فرق دارد. این بازی خارج از لیگ است و یک رقابت متفاوت و هر دو تیم برای یک هدف می جنگند. برای هواداران هم این بازی یک ارزش متفاوتی دارد و حائز اهمیت است، ولی ما باید برویم و اهداف مان را برای بردن دنبال کنیم. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می کنیم. می دانم می گویید این بازی برای هواداران مهم است، ولی هواداران در همه بازی ها دل شان می خواهند ما ببریم؛ پس هیچ فرقی نمی کند. بیشتر از بردن این شور و علاقه ای که وجود دارد، برای من مهم است.

مورایس در مورد رکوردهای خود در تیم سپاهان هم توضیح داد: اعتراف می کنم که من زیاد به این مسائل فکر نمی کردم. تمرکز من روی رکورد نیست و روی کیفیت تیم است. باید ببینیم چه می شود؛ قصد من رکوردزنی نیست و قصدم رسیدن به اهداف روزانه است. این برای من مهم تر است. شاید همین هم باعث شده است ما رکورد بزنیم، ولی من به آن فکر نمی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است از ترکیب متفاوتی در بازی استفاده کند و آیا امکان دارد جام حذفی را فدای قهرمانی در لیگ برتر کند و تمرکزش را روی آن مسابقات بگذارد؟ توضیح داد: من تا الان هم گفتم دنبال چیز خاصی نیستم که روز خاص داشته باشم. من گفتم یک رقابت فرق دارد؛ چون مقابل یک رقیبت متفاوت بازی می کنیم. نه تنها برای این بازی، بلکه همه بازی ها با هم فرق دارد، چون با یک رقیبت متفاوت بازی می کنیم. من وقتی آمدم شما متفاوت بودید و من از شما انرژی گرفتم و همین موضوع باعث شد تا کنفرانس را طور دیگر شروع کنم. آن صلح و آرامش و انرژی که از شما گرفتم باعث شد کنفرانس را اینطور شروع کنم. در مورد بازی بله گفتم یک روز فرق دارد، ولی فقط یک روز است. باید آن را سپری کنیم و به آرزوهایمان برسیم. ما چیزی را فدا نمی کنیم. من اینجا آمدم برای زندگی کردن، نه فنا کردن. می دانیم که در دنیا هم همه چیز درست نیست ولی ما می توانیم اینجا همه چیز را درست کنیم. دو رقابت است (اشاره به جام حذفی و لیگ) ما چرا یک رقابت را فنا کنیم؟

سرمربی پرتغالی سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او در مورد عدم حضور گل محمدی در نشست خبری سؤال کرد، توضیح داد: سوال سختی بود؛ ولی واضح است من دفاع نمی کنم ولی برای من هم اتفاق می افتد. من هم شده است که خارج از اصفهان بازی داشته باشیم و به نشست نرسم. دلیلش را ما نمی دانیم؛ شاید جلسه مهمی داشته اند. من هم می دانم که شما هم قابل احترام هستید و جزوی از فوتبال هستید. همانطور که قبل از بازی گرم می کنیم باید در نشست هم شرکت کنیم. به عنوان یک سرمربی من از طرف سرمربی پرسپولیس عذرخواهی می کنم. مطمئن باشید که یک دلیل خاص داشته است.

وی ادامه داد: در مورد آماده سازی و اینکه ما باید ذهنیت درست داشته باشیم؛ از وقتی من آمدم نه تنها سبک بازی بلکه سبک زندگی مردم و اینکه آن ها شاد اند و لبخند می زدند برایم اهمیت داشته است. حتی با چالش هایی رو به رو می شوم که دوست دارم مردم را در روز خوب ببینم. وقتی انتظار دارم روز خوبی داشته باشم، ولی پیش نمی آید؛ با خودم فکر می کنم حتماً برای یک نفر دیگر خوب بوده است و برای آن شاد باشم. هر روز برای من نیست. شادی بقیه هم باعث می شود من شاد شوم و دلیل اینکه همیشه می خندم همین است. گاهی می گویم چرا ناراحتی شاید این کار باعث شود یک نفر دیگر ناراحت شود.من عاشق این انرژی و شادی هستم. چشم انداز من برای دنیا این است. گاهی فقط به خودمان اهمیت ندهیم و به بقیه هم اهمیت بدهیم. وقتی در ترکیه بودم به خاطر یک عارضه مغزی داشتم می مردم؛ از آن روز به بعد به این فکر کردم که کاری کنم همه شاد باشند.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: خیلی ممنونم بابت حضور هواداران مان در بازی محبت آمیز قبلی مقابل زنیت؛ خیلی شاد می شوم آن شور و اشتیاق را دوباره ببینم. از هواداران پرسپولیس هم استقبال می کنم و برای همه خوبی و خوشی آرزو می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 507

به "مورایس: من از طرف یحیی گل محمدی عذرخواهی می کنم ، ممکن بود بمیرم اما همه چیز برایم عوض شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: من از طرف یحیی گل محمدی عذرخواهی می کنم ، ممکن بود بمیرم اما همه چیز برایم عوض شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید