نوسازی 139 خانه در بافت های فرسوده بام ایران

به گزارش مجله راهدیو، فرماندار شهرکرد گفت: در راستای نوسازی ساختمان های قدیمی در محدوده بافت فرسوده 139 واحد مسکونی با اعتبار 400 میلیارد ریال در این شهرستان از محل ستاد بازآفرینی تخریب و نوسازی شد.

نوسازی 139 خانه در بافت های فرسوده بام ایران

عبدالعلی ارژنگ در نشست ستاد بازآفرینی شهری خواهان معین تکلیف طرح های نیمه تمام و سوق دادن اعتبارات به سمت اجرای طرح های تازه شد و گفت: از سال 97 تا کنون 20 طرح در شهرکرد با 21 میلیارد تومان اعتبار شروع شده که بعضی از آن ها از جمله جمع آوری آب های سطحی تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه نمود: سال جاری 261 تن قیر رایگان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی به منظور آسفالت و ساماندهی خیابان های شهر های شهرکرد، سودجان، هفشجان و سورشجان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید

ارژنگ افزود: کلیه دستگاه های اجرایی با همکاری شهرداری های تابعه نسبت به تنظیم و ارائه برنامه های خود متناسب با طرح های ستاد بازآفرینی در محدوده های مصوب شهری اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست آخرین شرایط پیشرفت فیزیکی طرح های در دست اجرا از جمله مرکز جامع بهداشتی درمانی اشکفتک، پارک محله ای مهدیه، زمین چمن اشکفتک، زمین بازی های ساحلی، کلینیک دندانپزشکی و مدرسه مورد ارزیابی نهاده شد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 463

به "نوسازی 139 خانه در بافت های فرسوده بام ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی 139 خانه در بافت های فرسوده بام ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید