هشدار مالک شریعتی درباره تقسیم غنائم در روز های پایانی دولت

به گزارش مجله راهدیو، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نسبت به برخی تصمیمات و انتصابات در روز های پایان دولت اعتراض کرد و آن را مصداق تقسیم غنائم در روز های پایانی خواند.

هشدار مالک شریعتی درباره تقسیم غنائم در روز های پایانی دولت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مالک شریعتی نیاسر کننده مردم تهران در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری گفت: متأسفانه خبر هایی که از دولت می رسد حکایت از آن دارد که در این روز های پایانی، کار هایی دارد انجام می شود که برای آینده مالی و مالی برخی افراد حیاط خلوت هایی فراهم شود.

وی افزود: این در حالی است که همین افراد در ابتدای کار دولت یازدهم به برخی رویه ها در دولت قبل از آن اعتراض می کردند که مثلاً دانشگاه را تأسیس کرده اند که بعداً امتیازاتی داشته باشند، اما الان همان رویه در حال تکرار شدن است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از بودجه های پژوهشی با مشکل روبرو است، وزارت نفت یک پارک فناوری و نوآوری را برخلاف رویه موجود و برخلاف نظر مراکز نظارتی برای نورچشمی های صنعت نفت راه انداخته است که سازمان بازرسی کل کشور هم مخالف آن بوده است.

شریعتی نیاسر شرح داد: ما هم در مجلس درخواست اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی را ثبت کرده ایم و این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی همچنین با اشاره به مشخص سفرا از میان برخی مقامات دولتی در روز های پایانی مسئولیت دولت، گفت: کسانی که مسئولیتی داشته اند به نام سفیر در دست اقدام دارند که مانند تقسیم غنائم در روز های آخر است. این رویه را متوقف کنند وگرنه برخورد جدی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 22

به "هشدار مالک شریعتی درباره تقسیم غنائم در روز های پایانی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مالک شریعتی درباره تقسیم غنائم در روز های پایانی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید