هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

به گزارش مجله راهدیو، هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همواره از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

او متن خداحافظی اش را اینطور شروع نموده و نوشته: برای اولین و آخرین بار خواهش دارم همه شما یک جمله زیبا برای خداحافظی به یادگار برایم بنویسید. برای همه شما هایی که با عشق بی شرط از نسل های متفاوت، سال ها کنارم ایستادند.

او متن خود را اینطور ادامه داده و نوشته: بگذارید امشب در این حس غریب، اندوه را، برای یک شب هم که شده به ضیافت با شکوه زندگی دعوت کنیم.

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری اش در سینما در فیلم سایه روشن در ادامه متن خود آورده: سال 1378 با سینما، شیدایی هایم راهش را پیدا کرد. چرا میگم حس غریب، چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی کردن در حضور عزت الله خان انتظامی را داشتم در پلانی از فیلم به من گفتند: دخترم حس تعریف کردنی نیست. دوستتان داشتم و دارم و خواهم داشت تا روزی که زمین را ترک کنم.

خانم مهری شیرازی، استاد باوقار من سینما را با شما شروع کردم. بهتون قول دادم کم نگذارم و وفادار بمونم به مردم عزیز در راه هنر و فرهنگ، به میزان وسعم کوشش کردم. قلبتان را می بوسم.

وداع من بعد از بیست و چهارسال خدمت با بازیگری.

هنگامه قاضیانی

ایران/تهران 19 خرداد 1402

هنگامه قاضیانی در طول مدت فعالیت خود در سینما در 30 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت و توانست در این مدت برنده دو سیمرغ بلورین برترین بازیگر زن از دو دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های به همین سادگی و روز های زندگی بشود.

او علاوه بر آثار سینمایی اش در چهار سریال شبکه خانگی و یک سریال تلویزیونی هم به ایفای نقش پرداخت.

سریال آمستردام با بازی او در حال پخش است و به زودی سریال پدر گواردیولا نیز با بازی این بازیگر پخش خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 550

به "هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید