پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت

به گزارش مجله راهدیو، خبرگزاری صدا و سیما/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت مشاهده می گردد.

پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت

مجتبی میرحسینی گفت: عملیات احداث پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شهریور امسال شروع شده و تا به امروز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: عملیات ساختمانی این پروژه تا خاتمه سال به اتمام می رسد و آماده تجهیز و بهره برداری چند منظوره مطابق اهداف معین شده خواهد شد.

او ادامه داد: فعالیت های در نظر گرفته شده پس از بهره برداری مجموعه در بخش های علمی و پژوهشی، آموزشی و فضای برگزاری همایش، مرکز اطلاع رسانی گردشگری و خدمات رفاهی است.

میرحسینی بیان نمود: لوت اولین اثر طبیعی ایران در لیست جهانی یونسکو است که به صورت مشترک با استان کرمان و خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ثبت شد.

او گفت: زمانی می توانیم از ارزش های جهانی لوت حفاظت کنیم که مردمانی که در حاشیه این بیابان زندگی می نمایند این ارزش ها را شناخته و از منافع اشتغال و اقتصاد ناشی از حضور گردشگران بهره مند شوند تا انگیزه حفظ مشارکت در توسعه پایدار افزایش یابد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خاطرنشان ساخت: اجرای پروژه های زیرساختی در بخش گردشگری می تواند زمینه مشارکت مردم منطقه را در آگاهی بخشی بیشتر نسبت به مزیتهای این سایت مهم جهانی و ایجاد اشتغال و رشد پایدار مالی فراهم آورد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 467

به "پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 40 درصدی پروژه کمپ گردشگری بیابان لوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید