تور ارزان دبی: آمریکا به سفر مقام اماراتی به ایران واکنش نشان داد

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود با خبرنگاران که به صورت هفتگی برگزار می گردد، سفر مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی به تهران را مورد اشاره قرار داد.

تور ارزان دبی: آمریکا به سفر مقام اماراتی به ایران واکنش نشان داد

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ند پرایس در واکنش به سفر مقام اماراتی به تهران گفت: تحرکات دیپلماتیک با هدف کاهش تنش ها در منطقه را مورد حمایت قرار می دهیم.

به ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، واشنگتن به دیپلماسی و گفت وگو باور دارد، بویژه اگر دیپلماسی و گفت وگو هدف آن کاهش تنش ها باشد.

در این نشست خبری، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به تحولات یمن نیز اشاره نمود و حمایت واشنگتن از ریاض را مورد تاکید قرار داد.

پیش از این، انور قرقاش مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی اهداف سفر طحنون بن زائد مشاور امنیت ملی امارات به ایران را فاش کرد و با انتشار توییتی گفت: سفر شیخ طحنون بن زائد به تهران در راستای کوشش های امارات متحده عربی با هدف تقویت پل های ارتباطی و همکاری در منطقه و حفظ منافع ملی اجرا شده است.

وی اعلام نمود که امارات متحده عربی در پی تقویت ثبات و شکوفایی منطقه است و در این راستا کوشش می نماید که این هدف را با توسعه روابط مثبت به وسیله مصاحبه و اقدامات مشترک و مدیریت دیدگاه های یکسان دنبال می نماید .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 211

به "تور ارزان دبی: آمریکا به سفر مقام اماراتی به ایران واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: آمریکا به سفر مقام اماراتی به ایران واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید