از دکتر سالوادور تا اشلی گراهام؛ بازسازی Dead Rising لباس های جذابی در اختیار بازیکنان قرار می دهد

به گزارش مجله راهدیو، کمپانی (Capcom) به تازگی لباس هایی که فرانک وست (Frank West) در بازسازی Dead Rising قادر به پوشیدن آن ها است را منتشر نموده است.

از دکتر سالوادور تا اشلی گراهام؛ بازسازی Dead Rising لباس های جذابی در اختیار بازیکنان قرار می دهد

اوایل امسال، فاش شد که این نسخه از بازی 17 لباس متفاوت را دریافت خواهد نمود که از سری هایی نظیر رزیدنت اویل، استریت فایتر، دارک استاکرز و دیگری سری های کپ کام گرفته شده است. از جمله این لباس ها می توان به لباس کن از سری استریت فایتر، لباس اشلی گراهام، کریس ردفیلد، دکتر سالوادور، نمسیس و لیان از سری رزیدنت اویل، کلانتر از Dead Rising 2، ریکو از دارک استاکرز، ترون بون از مگا من و غیره اشاره نمود.

با این حال شاید بتوان گفت که لباس دکتر سالوادور و اشلی گراهام، گل سرسبد این لباس های عجیب و غریب هستند. لباس دکتر سالوادور بر اساس طراحی او در بازسازی رزیدنت اویل 4 ایجاد شده و طراحی خوبی دارد. همراه با لباس سالوادور، آهنگی به نام .The Drive - Remake ver نیز در دسترس قرار می گیرد. این آهنگ در ابتدای بازی رزیدنت اویل 4 پخش می گردد یعنی جایی که لیان به وسیله نیروی پلیس محلی به دهکده ای که قرار است اشلی گراهام را در آنجا نجات دهد، می رود.

لباس اشلی نیز به شدت خنده دار است. این لباس نیز از بازسازی رزیدنت ایول 4 گرفته شده و متشکل از یک کت نارنجی، اسکارف قرمز، چکمه های بلند تا روی زانو، جوراب ساق بلند و دامن کوتاه سبز است. فرانک حتی با پوشیدن یک کلاه گیس بلوند، ظاهر اشلی را کاملا تقیلد می نماید. لباس اشلی گراهام همراه با آهنگ Save Theme - Mellow Nightscape Mix است. این آهنگ منحصربه فرد در اتاق های ذخیره در بازسازی رزیدنت اویل 4 قابل پخش است.

در حالی که این ها تمامی کاستوم ها نیستند اما موارد برجسته تر از بقیه در اینجا آورده شده است. بدون شک دویدن در یک مرکز خرید مملو از زامبی ها با لباس یک روستایی دیوانه اسپانیایی یا یک دختر دانشجوی کالج، چیزی است که بسیاری از آن لذت خواهند برد. شما می توانید ویدیوهای تمامی لباس های معرفی شده را از اینجا دیدن کنید.

بازسازی Dead Rising در 19 سپتامبر (29 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Automaton

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1403 بروزرسانی: 25 شهریور 1403 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 620

به "از دکتر سالوادور تا اشلی گراهام؛ بازسازی Dead Rising لباس های جذابی در اختیار بازیکنان قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دکتر سالوادور تا اشلی گراهام؛ بازسازی Dead Rising لباس های جذابی در اختیار بازیکنان قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید