افتتاح 49 پروژه آموزشی در هفته دولت

به گزارش مجله راهدیو، میثم لک زایی گفت: در هفته دولت از مجموع 183 پروژه تعهد شده در 6 ماهه اول سال 1401، تعداد 49 پروژه در قالب 205 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح 49 پروژه آموزشی در هفته دولت

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، لک زایی در آستانه هفته دولت، به تشریح و تبیین برنامه ها و فعالیت های مجموعه نوسازی مدارس در یک سال اخیر پرداخت و گفت: در حوزه ها و بخش های گوناگون اقدامات گسترده و کم نظیری در حال اجرا است که نشان از عزم و اراده همکاران این مجموعه برای تحقق عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان دارد.

وی اضافه نمود: سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه و نگاه بلند همه مسئولین و مردم در حوزه ساخت و ساز فضا های آموزشی است و می توان گفت در سال های اخیر چه در بخش تخصیص به موقع اعتبارات دولتی و چه در گستره حضور و مشارکت خیرین نیک اندیش جلوه های خاصی ایجاد شده و این همدلی و وفاق امید به آینده را دوچندان نموده و می نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: در حوزه ساخت فضا های آموزشی نهضت بزرگ مدرسه سازی در استان شکل گرفته و جای جای این سامان تبدیل به کارگاه ساخت و ساز شده، اما رشد فزاینده جمعیت آماری دانش آموزان و افزایش سالانه این شاخص کار را سخت و سخت نموده و موضوع ارتقاء نرخ سرانه فضا به کندی پیش می رود؛ اما کوشش می کنیم فاصله معنادار این شاخص با میانگین کشوری روز به روز کمتر و کمتر گردد.

لک زایی بیان داشت: در شش ماهه نخست سال جاری ساخت 183 پروژه با 801 کلاس درس را تعهد نموده ایم که از این تعداد در هفته دولت 49 پروژه در قالب 205 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 423

به "افتتاح 49 پروژه آموزشی در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 49 پروژه آموزشی در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید