بازسازی ساختمان: خانه جین آستن با جمع آوری کمکهای اقتصادی بازسازی می گردد

به گزارش مجله راهدیو، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، خانه جین آستن با جمع آوری کمکهای اقتصادی بازسازی می گردد.

بازسازی ساختمان: خانه جین آستن با جمع آوری کمکهای اقتصادی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جین آستن، رمان نویس نامدار انگلیسی در بخشی از رمان اما به این موضوع اشاره نموده که هیچ مکانی بهتر از خانه برای به آرامش رسیدن وجود ندارد. حالا پس از جمع آوری یاری های اقتصادی از سوی مردم و دولت سقف خانه او تعمیر خواهد شد.

آستن هشت سال پایانی عمر خود را در همپشر زندگی کرد و در آن دوران کتاب هایی همانند عقل و احساس، غرور و تعصب و اما را به نگارش درآورد. سقف کلبه آستن یکبار در سال 1948 پیش از آنکه به عنوان خانه موزه جین آستن به روی مردم باز گردد، بازسازی شده بود. حالا به گفته کارکنان این خانه موزه که از سال گذشته در پی جمع آوری یاری های اقتصادی بوده اند، این مکان به بازسازی جدی احتیاج دارد.

برای بازسازی سقف این خانه به بیش از 30 هزار کاشی سفالین دست ساز احتیاج است. یاریهای مردمی برای بازسازی این مکان تا به امروز به 64 هزار پوند و یاری دولتی نیز به 85 هزار پوند رسیده است.

منبع: همگردی
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 199

به "بازسازی ساختمان: خانه جین آستن با جمع آوری کمکهای اقتصادی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: خانه جین آستن با جمع آوری کمکهای اقتصادی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید