رندرهای اپل واچ سری 7 از ظاهری کاملا تازه و یک بازطراحی عظیم خبر می دهند

به گزارش مجله راهدیو، آخرین شایعات درباره اپل واچ سری 7 که قرار است اواخر سال جاری رونمایی و عرضه گردد؛ می گویند باید منتظر یک ظاهری تازه از این ساعت هوشمند باشیم.

رندرهای اپل واچ سری 7 از ظاهری کاملا تازه و یک بازطراحی عظیم خبر می دهند

این ظاهر کاملا نو تحت تاثیر زبان طراحی تخت نو اپل است که در این اواخر با دقت زیاد در سراسر محصولات این شرکت به کار گرفته می گردد.

در مجموعه رندرهای CAD منتشر شده به وسیله منبع 91Mobiles، اپل واچ نسل آینده از طراحی تمام صفحه، روزنه های بلندگوهای عظیم تر و همان تاج دیجیتالی کلاسیک اپل که محبوبیت زیادی پیدا نموده است؛ برخوردار است.

صفحه این نسل از ساعت هوشمند اپل کاملا مربعی و با لبه هایی تخت است تا شبیه به آیپد پرو و آیفون های 12 باشد و دیگر خبری از گوشه های گرد در نسل کنونی اپل واچ نیست.

اپل واچ سری 7 احتمالا دارای یک بند سیلیکونی قابل تعویض است. در لبه سمت راست، یک کلید تخت و دکمه چرخان تاج اپل دیده می گردد و در سمت چپ هم روزنه های بلندگو ها قرار دارند. ظاهرا سنسور ضربان قلب هم در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است.

انتظار می رود میزان صفحه نمایش افزایش پیدا نموده باشد ولی در حد کسری از میلی متر یا بیشتر. نمایشگر این ساعت هم 1.8 اینچی است و از تکنیک لایه بندی نو استفاده نموده است که نمایشگر را به کاور جلویی نزدیک تر می نماید و حاشیه های بسیار کم و باریکی خواهد داشت.

منبع 91Mobiles می گوید اپل واچ سری 7 از ارتباطات باندپهن برای باز کردن قفل هوشمند و اتصال با سرویس FindMy سود می برد و کمی ضخیم تر است (10.7 میلی متر در برابر 9 میلی متر). گفته می گردد این ضخامت برای بالا بردن استحکام نمایشگر و مشاهده بهتر متن ها و تصاویر روی صفحه نمایش است.

البته، با کاهش میزان پردازنده مرکزی نصب شده در این ساعت هوشمند، فضای داخلی بیشتری در دسترس قرار گرفته است که باید منتظر ماند تا فهمید اپل چه استفاده بهینه ای از آن نموده است.

قرار است اپل واچ سری 7 همزمان با آیفون های سری 13 در اواخر شهریورماه معرفی شوند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 61

به "رندرهای اپل واچ سری 7 از ظاهری کاملا تازه و یک بازطراحی عظیم خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای اپل واچ سری 7 از ظاهری کاملا تازه و یک بازطراحی عظیم خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید