تور ترکیه نوروز: رنگ های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه صادر می شوند

به گزارش مجله راهدیو، رنگ های آنتی باکتریال نانویی محصول یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور ترکیه صادر شد.

تور ترکیه نوروز: رنگ های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه صادر می شوند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه نوروز در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی رحمانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار فراوریکننده رنگ های آنتی باکتریال نانویی در این باره گفت: ما تاییدیه نانو مقیاس را بر روی محصولاتمان داریم و تا به امروز پیروز به ثبت 15 اختراع در ایران، سه اختراع در سوئیس و سه اختراع در کانادا شده ایم و تمرکزمان بر نانو فناوری است.

وی در خصوص صادرات بخش اول رنگ های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه اظهار داشت: امور بازاریابی و مدیریت صادرات شرکت رنس در بازار ترکیه به وسیله شرکت توسعه تجارت مهر پویان، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور ترکیه با فروش محصول و انتقال دانش فنی صورت گرفته است. ارزش بخش اول قرارداد صادراتی این شرکت، حدود 40 هزار دلار برآورد می گردد و حدود یک میلیارد تومان هزینه این پروژه شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار اضافه کرد: کارهای گمرکی ایران جهت صادرات بخش اول رنگ های آنتی باکتریال نانویی صورت گرفته و شرکت توسعه تجارت مهر پویان هم امور بازاریابی، انتقال نمونه محصولات، گرفتن تاییدیه و دریافت وجه از شریک ترکیه ای و واریز به حساب ما را انجام دادند.

رحمانی انتقال دانش فنی و راه اندازی خط فراوریات نانویی در کشور ترکیه را از برنامه های شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار اظهار داشت.

وی در ادامه اولین صادرات این شرکت را در سال 2017 در کشور چین اظهار داشت و گفت: تا به امروز محصولات خود را به کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و کانادا صادر نموده ایم و درصدد راه اندازی خط فراوریات نانویی در کانادا هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار بعلاوه از راه اندازی خط فراوریات نانویی در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی رودهن اطلاع داد و اضافه کرد: این خط فراوری، با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری در سال گذشته راه اندازی شد.

رحمانی در در انتها اظهار کرد: شرکت ما از 20 نفر پرسنل برخوردار است و در سال گذشته به اسم شرکت دانش بنیان برتر ایران و بعلاوه کارآفرین، فناور و مخترع برتر در حوزه نانو در دانشگاه آزاد معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 109

به "تور ترکیه نوروز: رنگ های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه صادر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه نوروز: رنگ های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه صادر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید