ضرورت تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور خواهد شد و یک ضرورت است.

ضرورت تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان

قاسم احمدی لاشکی در مراسم جشن ستارگان ایران قوی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان اقلید گفت: تربیت دانش آموزان صالح به وسیله معلمان ستودنی و قابل تکریم است و دانش آموزان نباید محبت های دلسوزانه معلمان خود را از یاد ببرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان به سبب تلاشی که برای تحصیل و علم آموزی می نمایند باید مورد توجه قرار گیرند.

احمدی لاشکی گفت: در پی محقق ساختن تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین هستیم تا دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی گفت: فراتر از شعار باید به سند تحول بنیادین اهمیت دهیم به طوری که تمامی فعالیت های آموزشی و تربیتی ما بر مبنای سند تحول بنیادین صورت گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان نباید هیچ گاه هویت ایرانی اسلامی خود را گم نمایند و هدفشان خدمت به کشور خودمان باشد، جایی که در آن تحصیل نموده اند و بزرگ شده اند.

احمدی لاشکی خطاب به دانش آموزان نخبه اقلیدی گفت: از خودبیگانگی و الیناسیون از معضلاتی است که دانش آموزان وقتی به دانشگاه وارد می شوند با آن روبرو می شوند و از شما انتظار است شهر و دیار خود را نباید فراموش کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: آنچه که برای معلم می ماند کار تربیتی و خدمت صادقانه است.

محمد خلیل عسکری از مردم و مسئولین اقلید به جهت تکریم مقام معلمان تقدیر کرد.

خاطر نشان می گردد در این مراسم از 60 دانش آموز اقلیدی که در کنکور سراسری سال گذشته حائز رتبه های زیر سه هزار شده بودند تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 332

به "ضرورت تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید