طرز تهیه 3 مدل دسر با بستنی و بیسکویت خوشمزه و مجلسی

به گزارش مجله راهدیو، دسر با بستنی و بیسکویت قطعاً یکی از است که هم بسیار ساده درست می گردد و هم طعم لذیذی دارد. برای تهیه دسر بیسکویت بستنی معمولاً از روش های مختلفی استفاده می گردد و شما می توانید این دسر را به شکل های متفاوت و طعم های شگفت انگیزی آماده کنید. در این مقاله از در می توانید با چند روش طرز تهیه دسر بستنی بیسکویتی آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص طرز تهیه بیسکو بستنی خوشمزه پاسخ خواهیم داد.

طرز تهیه 3 مدل دسر با بستنی و بیسکویت خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه دسر بیسکویت بستنی

مدت زمان آماده سازی: 15 دقیقه

کالری دسر برای هر نفر دسر بیسکویت بستنی: حدود 280 کالری

مواد لازم برای تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

  • بیسکویت کاکائویی: 1 بسته
  • کره ذوب شده: 1/4 لیوان فرانسوی دسته دار
  • بستنی وانیلی: 2 لیتر
  • دسر شکلاتی یا دنت: 1 بسته
  • خامه فرم گرفته: به اندازه لازم

مراحل طرز تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

طرز تهیه دسر بستنی بیسکویتی با بیسکویت کاکائویی و دسر شکلاتی و بستنی بسیار راحت است، اما طعم این دسر آنقدر لذیذ است که حتماً از خوردن آن شگفت زده خواهید شد. در ادامه می توانید با مراحل تهیه دسر بیسکویت و بستنی آشنا شوید.

مرحله اول؛ خرد کردن بیسکویت ها

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر بیسکویت بستنی باید بسته بیسکویت را باز کنید و بیسکویت ها را داخل یک کیسه زیپ دار بریزید. سپس با یاری گوشت کوب یا وردنه بیسکویت ها را کاملاً خرد کنید.

مرحله دوم؛ اضافه کردن کره به بیسکویت

در این مرحله از طرز تهیه دسر با بستنی و بیسکویت باید بیسکویت های خرد شده را در یک ظرف بریزید و کره آب شده را به آن اضافه کنید. مواد را به خوبی با قاشق هم بزنید تا کره کاملاً با بیسکویت ترکیب گردد.

مرحله سوم؛ ریختن بیسکویت ها و بستنی در قالب

بعد از ترکیب کردن کره و بیسکویت باید یک قالب با ظرف مستطیلی را چرب کنید. سپس بیسکویت ها را داخل ظرف بریزید. با پشت قاشق بیسکویت ها را فشار دهید و سپس روی لایه بیسکویتی بستنی بریزید و به خوبی بستنی ها را روی لایه بیسکویتی صاف کنید.

قالب را با سلفون بپوشانید و سپس برای حدود 40 دقیقه در فریزر قرار دهید. می توانید انواع و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های همیشه تخفیف بخرید.

مرحله چهارم؛ ریختن دسر شکلاتی روی بستنی

در این مرحله باید قالب بستنی را از فریزر خارج کنید. دسر شکلاتی را آماده کنید و سپس آن را روی بستنی بریزید و به خوبی پخش کنید. سپس دوباره قالب را در فریزر قرار دهید تا دسر سفت گردد. برای تهیه به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی می توانید همین حالا خرید خود را از فروشگاه های انجام دهید.

مرحله پنجم؛ آماده کردن لایه آخر دسر

در آخرین مرحله از روش تهیه دسر با بستنی و بیسکویت باید قالب بستنی را از فریزر خارج کنید. سپس خامه زده شده را روی آن بریزید و به خوبی پخش کنید. سپس اندازهی بیسکویت خرد شده روی خامه ها بریزید و دسر را برای 2 ساعت دیگر در فریزر قرار دهید.

بعد از 2 ساعت می توانید دسر را از فریزر خارج کنید و با چاقو برش داده و سرو کنید. می توانید را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های بخرید.

طرز تهیه دسر با بستنی و بیسکویت و سس مخصوص

مدت زمان آماده سازی: 45 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

  • بستنی وانیلی: 1 بسته بزرگ
  • بیسکویت خرد شده کاکائویی یا ساده: 4 لیوان فرانسوی دسته دار
  • کره آب شده: 120 گرم

مواد لازم برای تهیه سس شکلاتی مخصوص

  • کره: 150 گرم
  • گردو خرد شده: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار
  • شکلات صبحانه: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • شیر: 1/5 لیوان فرانسوی دسته دار
  • شکر: 2 لیوان فرانسوی دسته دار

مراحل طرز تهیه دسر بیسکویت بستنی

اگر در پی یک رسپی خاص برای تهیه دسر با بستنی وانیلی و بیسکوئیت هستید و دوست دارید این دسر را با سس مخصوص و خوشمزه شکلاتی آن سرو کنید بهتر است در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

مرحله اول؛ آماده کردن دسر

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر بیسکویت بستنی باید بیسکویت های خرد شده را با کره ترکیب کنید و سپس این ترکیب را کف یک ظرف پهن کنید. حال بستنی را روی لایه بیسکویتی بریزید و خوب پهن کنید و روی قالب سلفون بکشید. قالب را برای مدت 2 ساعت در فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مرحله دوم؛ آماده کردن سس شکلاتی مخصوص

برای تهیه سس شکلاتی مخصوص دسر بیسکو بستنی باید شیر، کره، شکر و شکلات صبحانه را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی شعله ملایم قرار دهید. مواد را هم بزنید تا به جوش بیایند. سپس شعله گاز را خاموش کنید و صبر کنید تا سس سرد گردد.

در این مدت چندین بار سس را هم بزنید. در صورت تمایل می توانید، و را با برترین کیفیت از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

مرحله سوم؛ ریختن سس روی دسر

در این مرحله از طرز تهیه دسر بیسکویت بستنی باید قالب دسر را از فریزر خارج کنید و سس را روی دسر بریزید و به خوبی آن را در سراسر دسر پخش کنید. اندازهی گردوی خرد شده روی سس بریزید و دسر را برای 1 ساعت دیگر در فریزر قرار دهید تا آماده گردد.

می توانید را به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی از فروشگاه های همیشه تخفیف بخرید.

دسر با بستنی و موز و بیسکویت پتی بور

مدت زمان آماده سازی دسر بیسکوئیت بستنی: 20 دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر کیک بستنی با بیسکویت پتی بور

  • بستنی وانیلی: 1 لیتر
  • موز: 2 عدد
  • شکلات: 80 گرم
  • بیسکویت پتی بور: 1 بسته

مراحل طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور

بیسکویت پتی بور یکی از برترین انواع بیسکویت برای تهیه دسر است. برای درست کردن این دسر شما تنها به 1 بسته بیسکویت پتی بور، اندازهی شکلات، موز و احتیاج دارید. در ادامه می توانید با مراحل تهیه بیسکو بستنی و موز آشنا شوید.

مرحله اول؛ ترکیب کردن بستنی، موز و شکلات

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و بستنی باید بستنی را از فریزر خارج کنید و در یک کاسه بزرگ بریزید. سپس موز و شکلات را به صورت ریز خرد کنید و بستنی اضافه کنید. مواد را به خوبی ترکیب کنید.

می توانید انواع از جمله بیسکویت پتی بور و را به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی از فروشگاه های بخرید.

مرحله دوم؛ آماده کردن دسر

در این مرحله باید یک قالب مستطیلی انتخاب کنید و کف آن را با سلفون یا کیسه فریزر بپوشانید. سپس یک لایه بیسکویت پتی بور کف قالب قرار دهید. حال ترکیب بستنی را روی بیسکویت بریزید و خوب پهن کنید. سپس یک لایه بیسکویت دیگر روی بستنی های بچینید.

مرحله سوم؛ سرو کردن دسر

بعد از این که دسر را آماده کردید، قالب را با کیسه فریزر بپوشانید و برای 2 تا 3 ساعت در فریزر قرار دهید. سپس قالب را از فریزر خارج کنید و بعد از 5 دقیقه آن را به ابعاد دلخواه برش دهید. برای تزیین این دسر می توانید از و گیلاس بهره ببرید.

نکات و فوت و فن های طرز تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

*برای درست کردن دسر بیسکو بستنی می توانید از هر نوع بیسکویتی بهره ببرید، اما معمولاً بیسکویت های کرم دار کاکائویی مثل اورئو گزینه مناسب تری هستند.

*در صورت تمایل می توانید در طرز تهیه دسر بیسکو بستنی از بستنی طعم دار و انواع میوه و مغزها در دسر بهره ببرید تا دسر شما طعم متمایزی داشته باشد.

*در طرز تهیه دسر با بستنی و بیسکویت می توانید از انواع سس های میوه ای، ، کارامل و شکلات بهره ببرید. در صورت تمایل می توانید انواع و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های بخرید.

سوالات متداول

آیا می توان برای تهیه دسر با بستنی و بیسکویت از میوه های تازه استفاده کرد؟

در صورت تمایل می توانید برای تهیه دسر بیسکو بستنی از یک لایه میوه خرد شده به سلیقه خودتان نیز بهره ببرید.

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور خرد شده چگونه است؟

برای دسر با بیسکویت پتی بور خرد شده می توانید همچون از بیسکویت پتی بور خرد شده در انتهای قالب بهره ببرید و سپس لایه بستنی و خامه را اضافه کنید.

منابع: lilluna، tasteofhome

منبع: افق کوروش
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 532

به "طرز تهیه 3 مدل دسر با بستنی و بیسکویت خوشمزه و مجلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه 3 مدل دسر با بستنی و بیسکویت خوشمزه و مجلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید