معمای شرایط مهدی طارمی در پورتو

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش سایت روزنامه پرتغالی آبولا، مهدی طارمی دوست داشت تا در نقل وانتقالات تابستانی راهی یک لیگ بزرگ گردد، ولی در نهایت در پورتو ماندنی شده است. سران پورتو اعلام کردند تنها در ازای پرداخت 60 یلیون یورو بند فسخ به برترین گلزن تیم شان اجازه رفتن می دهند.

معمای شرایط مهدی طارمی در پورتو

میلان برای جذب طارمی کوشش زیادی داشت، ولی در نهایت ساموئل چوکوئزه نیجریه ای را از ویارئال خرید.

هدف سران پورتو این است که طارمی را تا سال 2024 در پورتو حفظ و از دو ماه دیگر مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز نمایند. طارمی بعد از اتمام قراردادش با پورتو 32 ساله می گردد و انتقالش به یک تیم بزرگ در لیگی بهتر از پرتغال سخت تر از قبل خواهد شد و به این ترتیب امکان اینکه بازیکن ایرانی سال های بیشتری را در پورتو بماند بیشتر از قبل می گردد.

سرخیو کونسیسائو و مدیریت باشگاه پورتو به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این بازیکن برای فصل بعد نیستند و دوست دارند او تا انتها قراردادش در پورتو بماند و در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد در این تیم بگیرد. سران پورتو می دانند رویای طارمی بازی در لیگ های بزرگ دنیاست و با توجه به بالارفتن سن، رسیدن به این رویا هر سال برای بازیکن ایرانی سخت تر از قبل می گردد.

طارمی فصل گذشته 31 گل و 14 پاس گل در تمامی رقابت ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل 22 گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 568

به "معمای شرایط مهدی طارمی در پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای شرایط مهدی طارمی در پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید