نظری: پورموسوی به ما توهین کرد، او را به باشگاه نفت مسجدسلیمان راه نمی دهم

به گزارش مجله راهدیو، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، رفتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با مدیران نفت را توهین آمیز توصیف کرد.

نظری: پورموسوی به ما توهین کرد، او را به باشگاه نفت مسجدسلیمان راه نمی دهم

محمد نظری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه سید اکبر پورموسوی گفته کسالت مانع حضور او در تمرینات نفت مسجدسلیمان شده و قرار است به تمرینات بپیوندد، گفت: اگر او کسالتی داشت، می توانست به ما پیغام بدهد. انسان باید صداقت داشته باشد. از لحاظ سِنّی از پورموسوی بزرگتر هستم، اما او پاسخ تماس من و عوامل باشگاه را نداد و تماس های ما را رد می کرد.

صحبت های پورموسوی واقعیت ندارد

وی اضافه نمود: صحبت های پورموسوی واقعیت ندارد و متأسفم کسی در این صندلی، چنین رفتاری می نماید. او می توانست پاسخ من یا همکاران دیگر را بدهد. حتی مسئول ورزش دفتر ورناصری (نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی) به اهواز رفت تا پورموسوی را ببیند، اما او حاضر به دیدار نشد و تماس های نماینده ورناصری را پاسخ نداد. انسان باید صادقانه صحبت کند.

پورموسوی به ما بی احترامی کرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا پفراینده بازگشت پورموسوی بسته شده است یا خیر، توضیح داد: بله. ما دیگر پورموسوی را به هیچ وجه نمی پذیریم. او فهرست بازیکنان مد نظر خود را ارائه کرد و آنها را جذب کردیم. وقتی پورموسوی به تمرینات نیامد، ما هم فرایند جذب بازیکن را متوقف کردیم تا کارها با نظر سرمربی انجام گردد. به تعهدات خود پایبند بودیم، اما پورموسوی در این مدت به ما بی احترامی کرد و باعث اتلاف وقت نفت مسجدسلیمان شد.

پورموسوی می خواست به ما فشار بیاورد تا تسلیم او شویم

نظری در خصوص علت اختلاف باشگاه نفت مسجدسلیمان با پورموسوی به خبرنگاران گفت: او افرادی را به اسم سرپرست تیم پیشنهاد کرد که ما نپذیرفتیم و بازیکنانی در فهرست داشت که خواسته اقتصادی آنها بالاتر از توان اقتصادی باشگاه بود. پورموسوی می خواست با این کار به باشگاه فشار بیاورد تا تسلیم او شویم. اگر پورموسوی خواسته معقولی داشت، آن را برآورده می کردیم، اما خواسته هایی غیرمعقول داشت.

پورموسوی را به باشگاه راه نمی دهم

وی با بیان اینکه باشگاه نفت از این لحظه دیگر پورموسوی را نمی پذیرد، اسم کرد: او به ما توهین و بی اعتنایی نموده است. پورموسوی جوابگوی تماس یا نامه باشگاه نبود و او را به هیچ اسم به باشگاه راه نمی دهم!

نفت مسجدسلیمان جای چنین مربیانی نیست که باشگاه را بازیچه قرار دهند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره خبر مذاکرات این باشگاه با سید مهدی رحمتی اظهار داشت: ما چند گزینه برای سرمربیگری تیم داریم که روی آنها کار می کنیم. در پی مربی خوبی هستیم که به باشگاه نفت احترام بگذارد و شرایط ما را بپذیرد. قوانین و اصول خود را رعایت می کنیم و پورموسوی به این قوانین بی اعتنایی کرد. نفت مسجدسلیمان جای چنین مربیانی نیست که باشگاه را بازیچه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 98

به "نظری: پورموسوی به ما توهین کرد، او را به باشگاه نفت مسجدسلیمان راه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: پورموسوی به ما توهین کرد، او را به باشگاه نفت مسجدسلیمان راه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید