تور ارزان روسیه: استادیوم کالینینگراد؛ میزبان جام جهانی 2018 روسیه

به گزارش مجله راهدیو، ورزشگاه کالینینگراد روسیه یکی از بهترین ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 روسیه و میزبان بازی اسپانیا و مراکش است. در این مقاله به مکان دقیق ورزشگاه و رستوران ها و محل استراحت اطراف آن می پردازیم.

تور ارزان روسیه: استادیوم کالینینگراد؛ میزبان جام جهانی 2018 روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

استادیوم کالینینگراد که به نام Arena Baltika نیز شناخته می گردد، یک استادیوم نو در حال ساخت، در شهر کالینینگراد روسیه است. این استادیوم یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 روسیه است. بعد از جام جهانی روسیه این استادیوم به خانه محلی تیم فوتبال FC Baltika روسیه که در حال حاضر در استادیوم کوچک بالتیک بازی می نمایند، تبدیل می گردد.

FC Baltika یک باشگاه فوتبال است که در کالینینگراد، روسیه مستقر است. در حال حاضر این باشگاه در لیگ ملی فوتبال روسیه بازی می نماید.

کار ساخت و ساز استادیوم کالینینگراد در ماه سپتامبر سال 2015 شروع شده است و این آخرین پروژه جام جهانی روسیه است که در حال اجرا است. تأخیر در انجام این پروژه ناشی از مسائل اقتصادی و ورشکستگی شرکت مسئول بوده است.

طرح اولیه این استادیوم برای ظرفیت 45 هزار نفری و یک سقف جمع شدنی طراحی شد؛ اما به علت مسائل اقتصادی این طرح ساده تر شده و به ظرفیت 35 هزار نفری تغییر پیدا کرد البته قرار است 10 هزار جایگاه آن پس از جام جهانی حذف شوند. در طول جام جهانی، استادیوم کالینینگراد میزبان چهار مسابقه گروهی دور اول است.

چگونه می توانید به استادیوم کالینینگراد بروید؟

استادیوم کالینینگراد در غرب مرکز کالینینگراد در جزیره Oktyabrsky، در رودخانه Pregolya، واقع شده است. این استادیوم از یک مکان تاریخی معروف در کالینینگراد، کلیسای Konigsberg Cathedral، کمتر از 2 کیلومتر یا 20 دقیقه پیاده روی، فاصله دارد. این استادیوم از یکی از میدان های اصلی شهر که در شمال واقع شده است، 1.5 کیلومتر و اگر بخواهید به صورت پیاده به آنجا بروید کمتر از نیم ساعت فاصله دارد.

ایستگاه اصلی راه آهن کالینینگراد، در جنوب مرکز، حدود 2 کیلومتر از استادیوم و کمتر از 30 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. البته قطارهای بین المللی در این منطقه کمیاب هستند.

اتوبوس های مختلف، مرکز کالینینگراد را به میدان اصلی و ایستگاه راه آهن و کلیسای Konigsberg Cathedral متصل می نمایند؛ اتوبوس های تریلر 1 و 5 این جابه جایی را انجام می دهند. در کلیسای Konigsberg Cathedral پیاده شوید و تا استادیوم پیاده بروید. هنگامی که ساخت این استادیوم به طور کامل تمام گردد ممکن است راه های اتصالی بیشتری برای آن ایجاد گردد. موقعیت مکانی استادیم کالینینگراد روی نقشه گوگل تعیین شده است.

آدرس: ul. Solnechnyy bul, Konigsberg, Kaliningrad Oblast

خوردن، نوشیدن و خوابیدن در نزدیکی استادیوم کالینینگراد

کالینینگراد، بخشی از یک توسعه نو در جزیره اوکتایراسکی در رودخانه Pregolya است. در حال حاضر این مکان پر از ساختمان های در حال ساخت بزرگ است اما به زودی به یک مکان، مسکونی، پارک و اسکله ساحلی تبدیل می گردد. در حال حاضر اطراف کلیسای Konigsberg Cathedral مکانی مناسب برای قدم زدن و پیاده روی است بعلاوه در کنار رودخانه Pregolya تعدادی رستوران وجود دارد. اگر کمی به سمت شمال بروید رستوران های بیشتری در خیابان اصلی، Leninskiy Prospekt، به سمت میدان Victory وجود دارد.

نزدیک استادیوم کالینینگراد هیچ هتلی وجود ندارد، چرا که اینجا یک منطقه در حال ساخت است؛ اما آپارتمان های مختلفی به صورت اجاره ای در محله مسکونی مجاور آن وجود دارد. نزدیک ترین هتل های با کیفیت به آن، هتل Kaiserhof و هتل Skipper نزدیک کلیسای Konigsberg Cathedral است.

هتل کالینینگراد (Kaliningrad Hotel) و هتل ibis Kaliningrad Center هر دو در انتهای خیابان Leninskiy Prospekt واقع شده اند، اگر در پی مکانی هستید که بتوانید تا استادیوم قدم بزنید، این دو هتل، گزینه های مناسبی هستند. در مرکز شهر هتل های دیگری نیز وجود دارد. اگرچه هتل ها در این شهر زیاد نیستند؛ اما شما می توانید به جای هتل ها از خانه های اجاره ای بهره ببرید که جایگزین مناسبی هستند.

منبع: کجارو / stadiumguide.com
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 344

به "تور ارزان روسیه: استادیوم کالینینگراد؛ میزبان جام جهانی 2018 روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: استادیوم کالینینگراد؛ میزبان جام جهانی 2018 روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید