پالایش نفت آبادان با اختلاف 2 امتیاز بازی دومش را واگذار کرد

به گزارش مجله راهدیو، تیم پالایش نفت آبادان در دومین رقابتش در لیگ برتر بسکتبال بانوان با نتیجه 57 مقابل 59 نخستین شکست خود را در مقابل اکسون تهران تجربه کرد.

پالایش نفت آبادان با اختلاف 2 امتیاز بازی دومش را واگذار کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از آبادان ، هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور از گروه ب دو تیم اکسون تهران و پالایش نفت آبادان به ملاقات یکدیگر رفتند.

شاگردان مدینه آلبوعلی کوارتر اول و دوم این ملاقات را با نتیجه 18 بر 16 و 8 بر 7 واگذار کردند، اما در کوارتر سوم نتیجه را 23 بر 15 به نفع خود انتها دادند. در کوارتر چهارم، اما اکسون تهران بهتر ظاهر شد و با نتیجه 18 بر 11 بر حریف خود پیشی گرفت و باز پیروز میدان شد.

تیم بسکتبال اکسون در این بازی جنگنده تر از حریف آبادانی خود ظاهر شد و رقابت درنهایت با نتیجه نزدیک 59 بر 57 به نفع اکسون انتها یافت.

پالایش نفت در کوارتر چهارم الناز سیاهی و مژگان خدادی را به دلیل ارتکاب پنج خطا، از دست داد، اما الناز سیاهی با تاثیر گذاری 22 و انیس مرادی با تاثیر گذاری 16 از برترین های نفت بودند.

مدینه آلبوعلی ،سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هم درخصوص باخت تیم خود گفت: پالایش نفت آبادان در مقابل تیمی بازی کرد که 5 ملی پوش داشت و این نتیجه چیزی از ارزشهای تیم کم نمی کند.

او رختکن در اختیار این تیم قرار نداشتن این تیم را یکی از عوامل شکست آن در برابر اکسون تهران برشمرد که سبب سرد شدن بدن بازیکنان شد و آن ها مجبور بودند از روی سکوها به درون زمین بازی بروند وبدن خود را گرم نمایند و این در حالی بود که تیم رقیب افزون بر این امکانات از خوابگاه سالن آزادی هم برای اقامت بهره مند بود.

آلبوعلی با بیان اینکه قصد بهانه جویی برای توجیه باخت تیم پالایش نفت ندارد، برد تیم اکسون تهران را تبریک گفت و اضافه کرد: پس از بازگشت به آبادان در پی ترمیم نقاط ضعف تیم خود خواهیم بود.

او با تشکر از زحمات تمامی بازیکنان تلاشگر تیم نفتی ها به از دست دادگان مزگان خدادادی و الناز سیاهی در لحظات انتهای بازی به دلیل 5 خطا و حضور نداشتن دو بازیکن دیگر تیم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در رقابت با اکسون تهران اشاره نمود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بازگشت به شهر خود مهیای ملاقات بیست و یکم مهر ماه از هفته سوم این رقابت ها در مقابل ستاد گاز تهران می گردد.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 121

به "پالایش نفت آبادان با اختلاف 2 امتیاز بازی دومش را واگذار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالایش نفت آبادان با اختلاف 2 امتیاز بازی دومش را واگذار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید