گام دیگر اینستاگرام برای محدود کردن محتوای ناسالم

به گزارش مجله راهدیو، خبرنگاران- اینستاگرام اقدامات جدیدی انجام داده است تا محتوای احتمالا ناسالم در معرض دید کمتری در این اپلیکیشن قرار بگیرند.

گام دیگر اینستاگرام برای محدود کردن محتوای ناسالم

به گزارش خبرنگاران، اینستاگرام گفت الگوریتم مورد استفاده در چینش پستها در فید و استوری کاربران اکنون محتوایی که به نظر می رسد آزاردهنده، ترغیب به خشونت یا نفرت پراکنی است را از اولویت مشاهده حذف می نماید.

اگرچه مقررات اینستاگرام بخش عمده این محتوا را ممنوع نموده است اما این تغییر می تواند روی پستها و محتوایی از این دست که هنوز به وسیله ناظران محتوای این شبکه اشتراک گذاری عکس مشاهده نشده اند، تاثیر بگذارد. اینستاگرام در این باره شرح داد: برای درک این که محتوایی مقررات ما را نقض نموده است، مواردی مانند مشابه بودن کپشن با کپشنی که پیش از این مقررات را نقض نموده است را آنالیز می کنیم.

تا به امروز اینستاگرام کوشش نموده بود محتوای ناسالم را در بخشهای عمومی این پلتفرم مانند بخش اکسپلور، از معرض دید پنهان کند اما نحوه ظاهر شدن آنها برای کاربرانی که حسابهای ارسال نماینده این نوع محتوا را دنبال می نمایند را تغییر نداده بود. جدیدترین تغییر به معنای آن است که پستهایی که شبیه پستهای قبلی حذف شده از سوی اینستاگرام به نظر می رسند، حتی برای طرفداران کمتر قابل مشاهده خواهند بود. سخنگوی شرکت مِتا (شرکت مادر اینستاگرام) تایید کرد که اگر پستی دستورالعمل فعالیت در این پلتفرم را نقض کند، احتمالا حذف خواهد شد.

این تغییر در پی تغییر مشابهی در سال 2020 صورت می گیرد که اینستاگرام حسابهای منتشر نماینده اطلاعات نادرست که راستی آزمایی شده اند را در رتبه پایینتری قرار می داد. برخلاف تغییر مذکور، اینستاگرام اعلام نموده که جدیدترین سیاست این شبکه اشتراک گذاری عکس روی حساب کاربر تاثیر نمی گذارد و تنها مربوط به پستی است که ارسال شده است.

بر اساس گزارش انگجت، بعلاوه اینستاگرام اعلام نموده که اکنون سابقه گزارش علیه یک حساب را در نحوه تنظیم فیدهای وی لحاظ می نماید. اگر سیستم اینستاگرام بر مبنای سابقه گزارش شدن محتوا تشخیص دهد پستی که ارسال می گردد احتمالا گزارش می گردد، پست مذکور را در فید کاربر پایینتر نمایش خواهد داد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 289

به "گام دیگر اینستاگرام برای محدود کردن محتوای ناسالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام دیگر اینستاگرام برای محدود کردن محتوای ناسالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید