یحیی علوان: به جای برکناری کاتانتس به فکر انجام بازی های تدارکاتی باشیم، الان وقت تغییر نیست

به گزارش مجله راهدیو، یکی از مربیان شاخص فوتبال عراق برکناری سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال این کشور را تصمیمی نادرست دانست.

یحیی علوان: به جای برکناری کاتانتس به فکر انجام بازی های تدارکاتی باشیم، الان وقت تغییر نیست

به گزارش خبرنگاران، یحیی علوان که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی عراق را دارد، با اشاره به بحث برکناری کاتانتس سرمربی اسلوونیایی عراق گفت: برکناری کاتانس از جمله اشتباهات مسئولان فعلی فوتبال عراق به تعداد می رود، چرا که فرصت زیادی تا مرحله نهایی رقابت های انتخابی نداریم و باید از این زمان به برترین صورت استفاده کنیم.

وی توضیح داد: از مسئولان کمیته عادی سازی فدراسیون درخواست می کنم به جای برکناری سرمربی به فکر برنامه ریزی برای انجام بازی های تدارکاتی در بالاترین سطح باشند. کاتانتس می تواند در این بازی ها اشتباهات تیمش را اصلاح کند و به ترکیب نهایی موردنظر برسد. آماده سازی ما در مرحله قبلی مطلوب نبود و انتظارات کاتانتس برآورده نشد، اما اگر آماده سازی مناسبی داشته باشیم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. توصیه من این است که مسئولان فدراسیون کاتانتس را حفظ نمایند، چون الان وقت تغییر نیست و فرصت زیادی نداریم. بسیار سخت است که مربی تازه بتواند در این فرصت کوتاه کاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 40

به "یحیی علوان: به جای برکناری کاتانتس به فکر انجام بازی های تدارکاتی باشیم، الان وقت تغییر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی علوان: به جای برکناری کاتانتس به فکر انجام بازی های تدارکاتی باشیم، الان وقت تغییر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید