استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا انتها سال 1400

به گزارش مجله راهدیو، بنا بر اعلام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری⁩ تا خاتمه سال 1400 در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسید.

استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا انتها سال 1400

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، روز شنبه 24 مهر با انتشار توئیتی ضمن اشاره به عضویت خود در ستاد ملی مقابله با کرونا، از تصویب استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری⁩ تا خاتمه 1400 و مفاصاحساب مالیاتی آنان تا آخر آذرماه در جلسه این ستاد خبر داد.

صنعت گردشگری یکی از آسیب دیده ترین حوزه ها به واسطه شیوع ویروس کرونا محسوب می شود که بنا بر بررسی های اجرا شده، بخش های مختلف گردشگری ایران در 18 ماه گذشته متحمل خسارتی به اندازه 32 هزار میلیارد تومان شده است.

به همین منظور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خردادماه 1400 از متقاعد سازی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر اعمال حمایت های بیشتر و استمرار پشتیبانی ها با ارائه بسته حمایتی تلفیقی نو شامل حمایت های بانکی، مالیاتی و بیمه ای مربوط به کسب وکارهای حوزه گردشگری خبر داده بود.

پیش از این در بخش بانکی با تصویب دستورالعمل مربوط مواردی نظیر امهال تسهیلات فعالان گردشگری تا خاتمه شهریورماه 1400اجرایی شده بود و بنا بر اعلام عزت الله ضرغامی، این مهلت برای مراکز گردشگری تا 6 ماه دیگر، یعنی خاتمه سال 1400 تمدید خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 152

به "استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا انتها سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمهال وام های دریافتی مراکز ⁧‫گردشگری‬⁩ تا انتها سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید