اصغری: کوشش کردم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم

به گزارش مجله راهدیو، هلیا اصغری نماینده کشورمان در نشست سفیران جوان کمیته های ملی المپیک در آموزشگاه بین المللی المپیک حضور پیدا کرد .

اصغری: کوشش کردم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هلیا اصغری ورزشکار تنیس روی میز کشورمان به عنوان نماینده ایران جهت حضور در نشست سفیران جوان کمیته های ملی المپیک 2023 انتخاب وبه مدت 10 روز در محل آموزشگاه بین المللی المپیک در یونان در فعالیتهای هنری ، ورزشی و آموزشی شرکت نمود .

هلیا اصغری در مورد حضور در این دوره آموزشی گفت: موضوع اصلی این نشست که با حضور نمایندگان بیشتر کشورهای جهان برگزار گردید ، نوآوری در تربیت بدنی و آموزش ارزشهای المپیک برای ساختن جهانیی بهتر بود که در نهایت با این سوال همراه بود که جنبش المپیک چگونه می تواند به وسیله تربیت بدنی و آموزش ، ارزشهای المپیک را به جوانان ارائه دهند .

وی در ادامه اضافه کرد : نمایندگان کشورهای مختلف در مورد تجربیات آموخته خود در قالب گروهای کاری مختلف با یکدیگر همفکری کردند و در نهایت دستاوردهای حاصله به صورت مقاله ارائه شد .

هلیا اصغری نماینده کشورمان در این نشست توانست با حضوری پیروز ، به عنوان نماینده 130 سفیر جوان از کشورهای مختلف جهان سخنران اختتامیه این مراسم باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 571

به "اصغری: کوشش کردم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغری: کوشش کردم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید