بازدید از زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را فراموش نکنید

به گزارش مجله راهدیو، لوکزامبورگ با وجود مساحت بسیار کم خود فهرست بلند بالایی از شهرها و روستاهای دیدنی و شگفت انگیز در خود دارد. شهرهای این کشور بسیار کوچک تلفیقی از معماری تاریخی و افسانه های فانتزی را در دل خود پنهان کرده اند. اگر به تاریخ و ادبیات غنی اروپا و علی الخصوص فرانسه علاقمند باشید سفر به لوکزامبورگ را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله شما را با گوشه ای از زیبایی های این کشور کوچک که در دل اروپا و در همسایگی فرانسه قرار گرفته است آشنا می کنیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بازدید از زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را فراموش نکنید

کِلِرواکس

این روستا در منطقه ای آرام و کم جمعیت از شمال لوکزامبورگ واقع شده است. ساختمان های سفید و برفی به همراه قلعه های زیبا و خیال انگیز زیبایی های این منطقه را تشکیل می دهند. یکی از مهم ترین حوادثی که در این منطقه رخ داده نبرد کِلِرواکس طی جنگ جهانی دوم است که البته این جنگ با شکست بزرگ نیروهای متفقین به پایان رسیده است و از این لحاظ خوشنام نیست.

اِتِل بروک

این دهکده با ساختمان های رنگارنگ خود در قلب کشور لوکزامبورگ واقع شدهاست. طبیعت زنده و رنگ های مجذوب کننده و زیبا در این شهر کوچک از ویژگی هایی است که در کمتر شهری از اروپا آن را مشاهده می کنید. پس اگر در پی منظره های منحصربفرد و ناب هستید سفر به اِتِل بروک را از دست ندهید. این شهر طی جنگ جهانی دوم دوبار از طریق ارتش آلمان اشغال شد اما هر دوبار از طریق ارتش ایالات متحده آزاد شد. موزه ها و یادبودهایی از جنگ در این شهر کوچک وجود دارد که ارزش بازدید دارد.

دیکِرچ

این شهر در کرانه رودخانه ساویر آرمیده است و طبیعت سرسبز و انبوه آن دل هر مشتاق به طبیعتی را به سوی خود جذب می کند. میدان اصلی این شهر از گذشته محلی برای برگزاری کنسرت ها و فستیوال های عمومی بوده است اما گردش در خیابان های تاریخی و گذرگاه های قدیمی این شهر هم خالی از لطف نیست.

لاروکِت

این شهر در ظاهر به شکل یک قلعه بسیار بزرگ در میان منظره ای طبیعی و زیبا است. تاریخ ساخت این شهر و قلعه به قرون وسطی بازمی گردد و امروزه در بخش هایی از آن تنها می توان باقیمانده هایی از قلعه را مشاهده کرد که البته ارزش تاریخی بسیار زیادی دارد. در نزدیکی این شهر قلعه تاریخی دیگری با نام میسِمبورگ وجود دارد که تلفیقی از معماری قدیمی فرانسه و معماری دوران رنسانس است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 56

به "بازدید از زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را فراموش نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از زیبایی های اعجاب انگیز لوکزامبورگ را فراموش نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید