دنباله فیلم مورتال کامبت در آبان ماه 1404 اکران خواهد شد

به گزارش مجله راهدیو، به تازگی تاریخ اکران دنباله فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) تعیین شده و ظاهرا برای تماشای این فیلم باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

دنباله فیلم مورتال کامبت در آبان ماه 1404 اکران خواهد شد

به گزارش ددلاین، مورتال کامبت 2 از کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) در تاریخ 24 اکتبر 2025 (2 آبان 1404) وارد سینما ها خواهد شد. این فیلم بعلاوه در سینماهای آی مکس (IMAX) نیز پخش خواهد شد. در پاسخ به این خبر، تاد گارنر (Todd Garner)، تهیه کننده فیلم، گفت که این تاریخ اکران نبستا دور صرفا به مدت زمانی که پروژه در مرحله پساتولید است، مربوط نمی گردد. گارنر در توییتر نوشت:

مورتال کامبت 2 به عنوان دنباله ای برای فیلم مورتال کامبت که در سال 2021 عرضه شد، عمل می نماید و بار دیگر به وسیله سایمون مک کوید (Simon McQuoid) کارگردانی می گردد. کارل اربن (Karl Urban)، ستاره سریال پسران و فیلن ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه که نقش جانی کیج (Johny Cage) را بازی می نماید، به بازیگران این فیلم پیوسته است.

علاوه بر اربن، ادلاین رودولف (Adeline Rudolph) که قبلا در سریال The Chilling Adventures of Sabrina از نت فلیکس بازی نموده، نقش پرنسس کیتانا (Kitana) را بازی خواهد نمود. در همین حال، تاتی گابریل (Tati Gabrielle)، نقش محافظ کیتانا یعنی جید را بازی می نماید. البته این اولین حضور گابریل در یک اقتباس از بازی های ویدیویی نیست. او بعلاوه در اقتباس سینمایی آنچارتد (Uncharted) در سال 2022 در نقش جو براداک (Jo Braddock) بازی نموده و در فصل دوم سریال لست آو آس در نقش نورا بازی خواهد نمود.

در نهایت در رابطه با آنچه که قرار است در این دنباله اتفاق بیفتد، فعلا همه چیز تا حد زیادی در حد حدس و گمان است، اما تایید شده که یک تورنومنت مورتال کامبت اتفاق خواهد افتاد. اد بون (Ed Boon)، یکی از خالقان سری بازی ها، به شدت درگیر این پروژه و سریال انیمیشنی آن است و با مشارکت او، انتظار می رود که ارتباط بین بازی ها و اقتباس ها بیشتر گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1403 بروزرسانی: 2 خرداد 1403 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 602

به "دنباله فیلم مورتال کامبت در آبان ماه 1404 اکران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله فیلم مورتال کامبت در آبان ماه 1404 اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید