ذوب آهن 1400، امید بازگشت

به گزارش مجله راهدیو، تیم فوتبال ذوب آهن در سال گذشته را بد آغاز کرد و خوب به خاتمه رساند.

ذوب آهن 1400، امید بازگشت

به گزارش خبرنگاران، با جدایی رحمان رضایی به علت کسب نتایج ضعیف و نشستن مجتبی حسینی روی نیمکت ذوب آهن در لیگ بیستم، روحیه تازه ای به تیم تزریق شد و نتایج گاندوها رشد قابل توجهی داشت. آن ها در حالی که در طول نیم فصل تنها یک پیروزی به دست آورده بودند اما در شروع نیم فصل دوم از چهار ملاقات، دو پیروزی را کسب کردند و در ادامه رجحان مقابل استقلال اوج درخشش سبزپوشان بود. همه چیز با مجتبی حسینی داشت خوب پیش می رفت تا این که فرایند صعودی ذوبی ها متوقف شد.

ادامه تیره روزی ها

پیروزی های ذوب آهن چندان دوامی نداشت و نتایج این تیم در ملاقاتهای به جای مانده نیم فصل دوم طرفداران را به اعتراض علیه تیم شان مجاب کرد. در این بین فشار روی اعضای تیم فوتبال ذوب آهن زیادتر از گذشته شد و هم چنین شهاب گردان، دروازه بان این تیم به علت حرکت غیرورزشی محروم شد تا شرایط ذوبی ها بدتر از گذشته گردد. شکست مقابل نساجی و شکست در داربی اصفهان شرایط سبزپوشان را برای بقا در لیگ برتر سخت تر از گذشته کرد.

آن ها در ملاقاتی سرنوشت ساز از هفته خاتمهی لیگ برتر بیستم باید مقابل مس رفسنجان پیروز می شدند تا در لیگ برتر باقی می ماندند اما باز هم نتوانستند نتیجه بگیرند و در یک نتیجه غیرقابل پیش بینی از مس شکست خوردند. ذوب آهن که با این باخت با سایپا هم امتیاز شد، به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا، در رده چهاردهم جدول کار خود را در لیگ بیستم به خاتمه رساند و در لیگ برتر ماندنی شد.

ذوب آهن در حالی در لیگ ماند که در سه بازی آخرش شکست خورده بود اما شانس با این تیم یار بود که تراکتور، سایپا را گل باران کرد تا سایپایی ها با وجود پیروزی در بازی هفته ما قبل آخر، با لیگ خداحافظی نمایند.

حسینی رفت و تارتار آمد

نتایج نامطلوب تیم و نارضایتی طرفداران باعث شد تا حسینی و ذوب آهن با هم قطع همکاری کردند. پس از خاتمه کار حسینی، مدیران باشگاه ذوب آهن در پی مربی تازه ای رفتند. مهدی تارتار پس از جدایی از پیکان به جمع ذوب آهنی ها ملحق شد تا بتواند این تیم را به آن تیم گذشته برگرداند.

تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته در ذوب آهن شکل گرفت و شاگردان تارتار با شرایطی نو وارد مسابقات لیگ بیست و یکم شدند. مهم ترین تصمیم تارتار در ذوب آهن کنار گذاشتن قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم بود که باعث به وجود آمدن حواشی زیادی در این تیم شد. با این وجود ذوب آهن نسبت به فصل گذشته عملکرد رو به رشدی را پیدا کرد و در نیم فصل اول این رقابت ها پنج پیروزی به دست آورد.

امید بازگشت

گاندوها پس از عملکرد پر فراز و نشیب خود از نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کردند. آن ها در چهار ملاقات اخیر خود چهار پیروزی پیاپی را به دست آوردند و امید را در دل طرفداران زنده کردند. ذوب آهن سال را با رده نهم به خاتمه رساند. نتیجه ای که نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر است اما انتظارات از تیمی که سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد، بیش از این است. در این میان طرفداران ذوب آهن پس از تغییر مدیرعامل و مدیر کارخانه امیدوار هستند تا بودجه باشگاه افزایش پیدا کند و تیم فوتبال ذوب آهن با تنو قوا به لیگ بیست و دوم پا بگذارد. طرفداران امید بازگشت تیم به روزهای اوج خود را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 338

به "ذوب آهن 1400، امید بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن 1400، امید بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید